Sota Skrevet 13. august 2014 #21 Skrevet 13. august 2014 Sist i dag var jeg på besøk i et hjem hvor skoene står på hyller i den lille gangen deres.. og det luktet intenst av tåfis. Kjempehyggelige mennesker, men lite sans for renslighet, tydeligvis Anonymous poster hash: 78498...93c Jepp, det er oss det:-) Lukter sykt tåfis i yttergang, der vi har treningsskoa og sesongskoa. Lite sans for renslighet har vi, men er det ikke normalt å svette i skoa når man trener? og er det normalt å ha et eget rom til svette sko eller vasker dere joggeskoa sammen med treningstøyet?
draug 75 Skrevet 14. august 2014 #22 Skrevet 14. august 2014 Rene føtter i rene sokker, i sko som får hvile seg og tørke ut burde ikke være problem.. Treningssko som lukter guano etter ei økt får stå på trappa.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #23 Skrevet 14. august 2014 Vil det ikke lukte mer av skoene om man ikke har de fremme? Tenker at om man har de i en garderobe eller skoskap, blir det mye fuktigere og bakteriene trives bedre. Nå skal det riktignok sies at jeg bor Bergen og våte sko ikke akkurat er sjelden vare.. Anonymous poster hash: 1893a...a34
Muscae Skrevet 14. august 2014 #24 Skrevet 14. august 2014 Du kan helle babypudder i skoene når du ikke bruker dem. Det trekker til seg fuktighet, pluss at den lukter godt (lukter baby ). Du får også talkumpudder med annen lukt, jeg har en som lukter roser, men tror du kan velge nesten hvilkensomhelst lukt. Når du skal bruke skoene bare kakker du av overfladisk pudder, og det lille som er igjen i skoen vil trekke til seg fuktighet fra føttene dine. Kan også lønne seg å smøre føttene med talkum, for å hindre svette. Jeg bruker mye talkum om sommeren, både her og der, for å ikke svette og bli så klam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå