Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg holder på tiden på med en kar som jeg har kjent godt i litt over et halvt års tid. Vi har holdt på i en måneds tid nå, møtt hverandre hver dag med unntak av en uke der begge var på ferie.

Men jeg føler han sender ut så blandede signaler! Vi har hatt sex. Vi har ikke sex hver gang vi er sammen, men vi sover sammen likevel. Vi bytter på å lage mat til hverandre, noen ganger lager vi mat sammen. Vi kan snakke sammen om alt - alt fra dype samtaler om familie, fortid og hva som skjer når vi dør, til hvilke kjendiser som er de peneste eller hvilke kollegaer vi ville pult(!). Sistnevnte får meg til å tenke at han absolutt ikke er interessert i meg egentlig, det var han som startet den og ville vite hvem jeg ville tatt...

Vi ser filmer og serier sammen, og ligger og koser på hverandre, og han kysser meg på kinn og skuldre. Samtidig kan han komme med kommentarer som "hadde vært digg med en BJ etterpå" på trening når han vet at jeg har mensen og det ikke blir sex. - Der tenker jeg at han kun er ute etter sex, og egentlig bare holder meg varm med alt det andre for å få seg noe.

Hva tenker dere? Er han interessert i noe mer enn bare sex?

Jeg tenker å ta det opp med ham, men vet ikke hvordan(?). Kan bli ganske kleint i ettertid også om jeg blir avvist, for vi omgåes daglig...

Anonymous poster hash: 4031c...06b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han kommer med sånt skit om kuksuging så kan du jo si noe sånt som "sleiker du meg etterpå da?"

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er selvtilliten din oppi alt dette? Blir du usikker på det selv av det eller bare på forholdet?

I mine øyne kan det se ut som om han bare liker å snakke om sex. Jeg har noen ganger tatt opp slike ting i forhold og følt det har vært naturlig å snakke om.

Skrevet

For meg høres dette ut som et forhold.

Anonymous poster hash: b8423...dc9
Skrevet

Hvordan er selvtilliten din oppi alt dette? Blir du usikker på det selv av det eller bare på forholdet?

I mine øyne kan det se ut som om han bare liker å snakke om sex. Jeg har noen ganger tatt opp slike ting i forhold og følt det har vært naturlig å snakke om.

Er ikke usikker på meg selv i utgangspunktet. Men forelskelse gjør jo litt med en ;) blir vel helst usikker på hva han tenker og føler.

Skrevet

For meg høres dette ut som et forhold.

Takk for svar! :) kan jo håpe at han og tenker det ;)

Skrevet

Igrunnen for meg også!

Skrevet

Velg å tenke det :) Da blir ting mye mindre komplisert i eget hode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...