Gå til innhold

Hvor kjøper dere klær? (20-25)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk ut Vivikes! De har redesignet og har supermye fint. Finner mer der enn på H&M om dagen.

Anonymous poster hash: 3b512...b6e
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper som regel klær på Mango og Zara, men av og til tyr jeg til Zalando.

Gjest Leintle
Skrevet (endret)

Zalando, Samsøe Samsøe, Filippa K, Vivikes, Vila, Lindex, Fall Winter Spring Summer, Monki, Zara, Malene Birger, Designers Remix, Kappahl, Surface To Air, Acne, HM Trend og By TiMo.

Er snart 27 da, men svarte for det. ;)

Endret av Leintle
  • Liker 1
Gjest Enhjørning
Skrevet (endret)

Gina Tricot, Oasis, Mango, BikBok, H&M, Cubus, Kappahl, Lindex, New Yorker, Zara, Sorbet, Vero Moda osv..

Får ofte kommentarer på at jeg har så fine klær, er ofte vanskelig å finne noe på Kappahl f.eks men noen ganger har de noen helt nydelige plagg! :)

Av nettbutikker er det asos.com, nelly.com, bubbleroom.no, nastygal osv..

Jeg er også veldig glad i Zalando men de roter alltid til bestillingene så fryktelig så tror ikke jeg kommer til å handle der igjen.

Endret av Enhjørning
Skrevet

Bik Bok, H&M, Vila, Gina Tricot, Asos, Mango, Zara (er 25)

• 7 måneder senere...
Skrevet

Match, only, selected femme, mango, h&m

AnonymBruker
Skrevet

Zara, H&M, og & other stories er vel de 3 kjedene som får kjørt seg mest både over nett og i butikk :-)

Anonymous poster hash: d3355...a86

Skrevet

H&m, Mango, Match, Bik Bok, Nelly, Zalando , Boozt!

Gjest hockeyfrue
Skrevet (endret)

Zara, Cos, Mango, Acne, Samsøe&Samsøe, Mardou&Dean, FWSS, Høyer. Netaporter.com er en nettfavoritt :)

Edit: Glemte Filippa K og By Malene Birger.

Endret av Filippa
Skrevet

Byen min har ikke akkurat WOW butikker...Klesmerker som jeg liker..
Er de typiske Vero Moda, bikbok, Carlings, H&M...osv..
Så jeg handler online :)

AnonymBruker
Skrevet

B.young og gina tricot :)

Anonymous poster hash: 14ce5...61e

Skrevet

Zara, Mango, H&M, Lindex, Høyer, Kapphal.

De 5 siste buksene mine er fra Mango, de har en perfekt lengde for høyden min og mister ikke fasong.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig glad i Høyer, Filippa K, Verso, Lindex synes jeg har kommet seg, Zara, Mango, Selected, Samsøe&Samsøe, H&M, Malene Birger.

Skrevet

Det varierer etter hva jeg skal ha! Går til H&M for sokker, noe undertøy, bikini, singleter til å ha under andre klær, altså forbruksvarer. Bik Bok og Gina Tricot for jeans da jeg har korte bein og de har 30 eller 31 i lengde. Ofte bluser, blazere og jakker fra Zara.

Ellers har jeg litt forskjellig fra dyrere butikker. Legger gjerne litt mer penger i ytterjakker, gensere, sko og vesker. Finner alltid noe fint hos Høyer Egertorget, Steen og Strøm, Ferner Jacobsen, Fillippa K, Acne, By Malene Birger, Tiger of Sweden, Ricco Vero, Bruuns Bazaar, By TiMo, Magmalou, Freudian Kicks osv.

På nett liker jeg asos.com, nelly.com, hoyer.no, retro.no, fernerjacobsen.no, freudiankicks.com og pepperstores.com, de har et vidt spekter av merker. Kjøper sjelden fra et merke jeg ikke kjenner til fra før av på nettet.

Skrevet

Zara, Mango, H&M, Lindex, Høyer, Kapphal.

De 5 siste buksene mine er fra Mango, de har en perfekt lengde for høyden min og mister ikke fasong.

Det er det jeg pleier å si til alle om buksene mine fra Mango :D

Skrevet

Bik Bok, Cubus, H&M, Risøe/Zavanna, Vero Moda, Lindex, KappAhl og Monki. (22 år)

AnonymBruker
Skrevet

Zara, Mango, Cos, Massimo Dutti, H&M. Synes veldig mye annet i Norge er så innmari fjortis.

Anonymous poster hash: 46802...403
Skrevet

H&M, litt mango, noen få kjoler og sånt fra indiska(det hender de har noen fine blomstermønster), da jeg var jo USA før jul kjøpte jeg en del på GAP. Skal snart til London og da har jeg planer om å kjøpe en del på nett fra ASOS. Føler egentlig at veldig mye på asos passer til min stil. Også har de så latterlig stort utvalg.

Skrevet

Kjøper klær fra mange steder, men stort sett HM, Ralph Lauren, Massimo Dutt, litt Zara og noe fra Benetton :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...