AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Lurer på hvor dere som er mellom 20 og 25 kjøper klær. Jeg sliter sånn med å finne klær jeg syns er fine, men innenfor en rimelig prisklasse. Finner sjeldent noe på BikBok, syns mye av det ikke ser voksent nok ut. Cubus syns jeg har elendig kvalitet på klærne, mens jeg sjeldent er på Lindex og KappAhl da jeg alltid har tenkt på de som "voksenbutikker". (Burde vel kanskje tatt en titt siden jeg strengt tatt begynner å nærme meg voksen selv ) Handler en del på H&M da, men skulle gjerne hatt noe mer å velge i. Så hvor handler dere? Handler gjerne på nett også, men vil helst slippe toll. Anonymous poster hash: 390a3...fe5
Gjest Blåbæret. Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Mine faste butikker er h&m, bikbok, cubus, vero moda og gina tricot. ellers handler jeg en god del på nettet. Finner ofte fine klær fra nelly.com, zalando, og zara.no.
Gjest Pheel Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 (endret) HM, Cubus, Vero moda, Vila, Gina Tricot. La til: Også handler jeg noen ganger på Mango. Endret 10. august 2014 av Pheel
Fiolinisten Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Gina Tricot, Sparkjøp (Overaskende mye fint der som kan brukes formelt.)... Ellers så handler jeg mesteparten på Ebay, da jeg ikke har mulighet til å komme meg ut så ofte for å handle lenger. Savner en del fine nettbutikker som selger feminine klær for unge voksne. Syns mye av det som selges på mange nettbutikker er vulgært og mer for ungdommer enn for kvinner. 2
Pearls Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Mango, Zara, Gina Tricot, Bik Bok, H&M, Høyer. På nett liker jeg nevernaked. Handler også en del i utlandet, f.eks TopShop, Forever21, Urban Outfitters, Stradivarius
Kjempeliten Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Bershka, (de har ikke den i Norge som jeg vet??) New Yorker, Zara, H&M, Bik Bok, Cubus, Vero Moda, Carlings, Gina Tricot... Også handler jeg på random butikker i utlandet. Masse på ebay, selv om det har blitt noen bomkjøp. De fleste på ebay sender pakken som gave. Har kun betalt toll fra ebay en gang, og det var da jeg bestilte fra england. Kinesere og amerikanere på ebay er litt greiere med juksinga. Finner også masse fint på loppemarked og bruktbutikker.
Gjest miss_sara Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Zara er min store favoritt, over halvparten av klærne mine er derfra Liker også godt BikBok, GinaTricot, Mango og Brandy Melville som nettopp har åpnet i Oslo 1
xeno Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Dere jenter som shopper via online. Er det noen norsk side dere kan anbefale for klær seff.... Det er bare å hive på hvis dere har flerre hjemmesider.
Gjest miss_sara Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 (endret) Dere jenter som shopper via online. Er det noen norsk side dere kan anbefale for klær seff.... Det er bare å hive på hvis dere har flerre hjemmesider. Skal du ha mannlige? Fordi da har jeg ikke noen, hehe. Endret 11. august 2014 av miss_sara
xeno Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 selvfølgelig mannlige, hufff har du ikke noe til meg Skal du ha mannlige? Fordi da har jeg ikke noen, hehe.
Gjest miss_sara Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 selvfølgelig mannlige, hufff har du ikke noe til meg Jeg shopper en del på nelly.com og de har en mannlig avdeling der også. Kan jo sjekke den ut? 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 nelly, zalando, guidance, madame chic, ebay, new yorker, Anonymous poster hash: 6cfa0...f4b
Gjest Pink.Pearls Skrevet 11. august 2014 #14 Skrevet 11. august 2014 ASOS, Nelly, H&M og en sjelden gang BikBok. Synes forøvrig at klærne på Gina Tricot er støgge som fy! Har prøvd å gi butikken en sjangse flere ganger, men finner aldri noe. Klærne er av billig stoff og ser kjedelig ut.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #15 Skrevet 12. august 2014 HM, Zara og Høyer for det meste. På Bikbok kjøper jeg bomullsskjorter, de har godt utvalg. Anonymous poster hash: 20eb8...249
Gjest Solsmil Skrevet 12. august 2014 #16 Skrevet 12. august 2014 Zara, mango, bikbok, h&m, høyer, acne
Infinite Skrevet 12. august 2014 #17 Skrevet 12. august 2014 BikBok, H&M, GinaTricot, Cubus og noen ganger Vero Moda.
KaDust Skrevet 12. august 2014 #18 Skrevet 12. august 2014 Jeg fyller 24 straks. Synes KappAhl og Lindex har kommet seg veldig (eller er det bare jeg som blir eldre?). Så har faktisk funnet noe der i det siste. Ellers finner jeg mye på Noah noah og andre litt dyrere butikker. 1
Sunbeam Skrevet 12. august 2014 #19 Skrevet 12. august 2014 Jeg jobber på Gina Tricot så det blir myyyye derfra. Elsker klærne våre, selvagt, men ja - i overkant mye. Ellers er det Cubus, BikBok, Carlings, Urban og en sjelden gang H&M. Har jobbet på H&M før, men sluttet for jeg likte faktisk ikke så godt klære jeg skulle selge. Ikke helt min stil. Men nå i ettertid finner jeg et og annet plagg der
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #20 Skrevet 12. august 2014 Bestiller en del fra Zalando, fordi de har et stort utvalg i ulike kvalitet og prisklasser. Ellers går det mye i H&M (dameavdelingen), Oasis, Gina Tricot, litt Cubus. Anonymous poster hash: d290e...16b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå