Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hvor normalt det er å sende meldinger (sms, snap og FB) med seksuelt innhold når man er i et forhold.

Jeg har funnet slike meldinger fra ca 20-30 jenter på min manns telefon.

At dette er helt forkastelig av han forstår jeg. Men hva er galt med alle disse jentene. Som sender bilder av seg selv, og forteller hva de vil gjøre med han.

De vet han er gift og har barn.

Er det noen av dere som gjør slikt. For spenningene skyld? Betyr det noe mer, eller er det bare jeg som begynner å bli gal??!

Anonymous poster hash: 38f23...9fb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet

Du spør hva som er galt med disse jentene, spørsmålet burde heller være hva som er galt med mannen din..

Skrevet

Ikke normalt i det hele tatt

20-30 forskjellige jenter er det noe sykt over

Jeg vil heller spørre hva som feiler deg som akspetere dette?

Anonymous poster hash: 9c213...54c
  • Liker 3
Skrevet

Det er ikke normalt og ikke greit å sende seksuelle meldinger til andre når man er i et forhold!

• Liker 2
Skrevet

Du befinner deg i en flokk med 31 mennesker som det feiler no. Løp.

• Liker 3
Skrevet

Du spør hva som er galt med disse jentene, spørsmålet burde heller være hva som er galt med mannen din..

Klart spørsmålet først og fremst bør være det. Men jeg skjønner at hun lurer på hva det er med alle disse damene...jeg har også lurt på damer som tillater seg slikt med en som er gift/er i fothold. Jeg kunne aldri klart det, men det er tydelig at det er mange som driver på sånn. Hvor er moralen og samvittigheten til folk???

• Liker 2
Skrevet

Det er innviklet å løpe fra hele livet sitt, ihvertfall når det kommer til å ramme barna. Derfor har jeg valgt å bli enn så lenge.

Jeg forstår at det han gjør ikke er bra.

Og jeg forstår at en og annen kan finne på å involvere seg med en gift mann, men så mange som dette? Deg får meg til å tro at det er helt normalt. Selvom jeg aldri kunne tenkt å gjøre det samme selv.

TS

Skrevet

Klart spørsmålet først og fremst bør være det. Men jeg skjønner at hun lurer på hva det er med alle disse damene...jeg har også lurt på damer som tillater seg slikt med en som er gift/er i fothold. Jeg kunne aldri klart det, men det er tydelig at det er mange som driver på sånn. Hvor er moralen og samvittigheten til folk???

Akkurat det jeg mente, :)

Gjest Chloe87
Skrevet (endret)

Ja, det finnes mange jenter der ute som driter i at noen er opptatt, utroskapen rammer jo ikke dem selv, de er ikke dem som blir bedratt og det finnes også mange menn som driter i om kvinner er opptatt. For noen er dette til og med turn on, utrolig, men sant.

Du holder ut med denne fyren fordi dere har barn? Fortjener ikke barna dine en mamma som er lykkelig og som har en mann som elsker og er trofast mot moren deres?

Endret av Chloe87
Skrevet

Du vil ikke gå fra han med hensyn til barna? For å sette det litt i perspektiv, vil du lære din datter eller sønn at det er greit å holde på slik? Hva hvis din datter f.eks hadde blitt utsatt for noe slikt, ville du at hun skulle blitt i det forholdet når livet har så mye annet å by på? Er da mange som har skilt lag og fortsatt har det fint :)

Anonymous poster hash: 57ed0...333
  • Liker 3
Skrevet

Menneskene du omgås former din omverden. Du bør virkelig skifte ut menneskene du har rundt deg.

Du er sammen med en mann som tiltrekker seg idioter :P kom deg vekk ;)

Anonymous poster hash: 706f8...c20
Skrevet

Er du sikker på at dette er så bra for barna dine? Barn er ikke dumme, de skjønner fort når foreldrene ikke er glad i hverandre og når ting er på liksom. Dessuten kan du ikke sette livet ditt på vent av hensyn til barna. Det er den største feilen foreldre gjør i dårlige forhold.

• Liker 1
Skrevet

Ts, den mennesketypen består av millioner. Det er bare det at typen din tiltrekker seg disse, fordi han er som han er, og de er som de er. Uten han, hadde du ikke sett dem eller hatt noe med disse menneskeskapningene å gjøre. Det beste er nok å komme seg vekk fra han, og rett og slett slutte å tenke på hva mennesker uten integritet driver med.. ;)

• Liker 3
Skrevet

Vi fungerer bra ellers. Jeg later som det ikke skjer. Barna vet ikke om det. Vi krangler ikke foran de. Krangler egentlig sjeldent. Men det er jo et sår i hjertet mitt.

Vet det virker dumt, men jeg setter familie så høyt at jeg vil gå langt for å slippe brudd, og at ungene skal hit og dit, bursdag, jul og ferier.

TS

Skrevet

Dette er litt sånn, mann slår kone, men kone er så glad i mannen at det ikke har noe å si. Få opp øynene, av og til ser vi ikke det som skjer rett forran øya på oss. Fælt å si det,men man er jo ikke glad i noen når man er utro..

Skrevet

Hvis du setter familieliv så høyt opp på lista, så stiller jeg spørsmål rundt det...

1. Du er ikke med en mann som setter familieliv høyt opp på lista.

2. Du viser barna dine at man unngår brudd når man blir bedratt igjen og igjen.

3. Du viser barna dine (indirekte) at man skal godta ting, legge det under teppet og ikke krangle eller gå i fra en mann hvis han behandler deg sånn fordi man har barn.

Jeg skjønner at barna har vært en grunn til nå, men nå begynner ting å bli mer til noe latterlig. Nå er det trist for dine egne barn. Om min mor hadde godtatt noe slikt pga MEG, fra min far, hadde jeg blitt helt forvirra. Aldri giftet meg. Om jeg skulle fått barn med noen hadde det betydd at man måtte være så sikker på hvem denne mannen var, at jeg hadde sendt alle inn i et laaangt forhør.

Vær heller et godt forbilde. Det miljøet mannen din skaper for familien, er ikke noe å samle på.

• Liker 3
Skrevet

Hvis du setter familieliv så høyt opp på lista, så stiller jeg spørsmål rundt det...

1. Du er ikke med en mann som setter familieliv høyt opp på lista.

2. Du viser barna dine at man unngår brudd når man blir bedratt igjen og igjen.

3. Du viser barna dine (indirekte) at man skal godta ting, legge det under teppet og ikke krangle eller gå i fra en mann hvis han behandler deg sånn fordi man har barn.

Jeg skjønner at barna har vært en grunn til nå, men nå begynner ting å bli mer til noe latterlig. Nå er det trist for dine egne barn. Om min mor hadde godtatt noe slikt pga MEG, fra min far, hadde jeg blitt helt forvirra. Aldri giftet meg. Om jeg skulle fått barn med noen hadde det betydd at man måtte være så sikker på hvem denne mannen var, at jeg hadde sendt alle inn i et laaangt forhør.

Vær heller et godt forbilde. Det miljøet mannen din skaper for familien, er ikke noe å samle på.

Well said.

Skrevet (endret)

Hvis man er opptatt av familieliv, er man også litt opptatt av oppdragelse. Da bør man la ungene vokse opp i et miljø av tillit, ikke fullt av monstre under teppet.

I mange tilfeller må man selvsagt godta mye for å bevare familielivet sitt. Men tilfellene hvor man begynner å godta for mye er også like mye eksisterende.

Endret av AnneBonny
Skrevet

Jeg forstår jo selvfølgelig at dette ikke er sunt eller bra.

Når det gjelder barna er jo ikke dette et tema de får vite om.

Det er vondt og sårt, og det som var grunnen til at jeg startet denne tråden er at jeg lurer på hva som skjer. Virker for de involverte i dette at det nesten er normalt, og at det ikke ligger noe i det.

Men det er som sagt meldinger om sex, og nakenbilder.

TS

Skrevet

Vel, hvis det bare var det du lurte på: Ja de eksisterer, de har ikke integritet. Det har skjedd noe lumsk i barndommen osv. De trenger oppmerksomhet konstant osv. Er egosentriske og forstyrrelser på kvaliteten i personligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...