Donnie Darko Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=232929 Hvorfor i allverden anmeldte a hu!? Jeg hadde gitt den venstre armen min for ei sånn ei når jeg var 14.
Suzy Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=232929 Hvorfor i allverden anmeldte a hu!? Jeg hadde gitt den venstre armen min for ei sånn ei når jeg var 14. Det var jammen godt du sa det... jeg tenkte det; At hun sikkert var enhver 14 årings våte drøm, mener jeg (men seriøst ting kan vel føles feil for det... 8) )
Donnie Darko Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2004 Det var jammen godt du sa det... jeg tenkte det; At hun sikkert var enhver 14 årings våte drøm, mener jeg (men seriøst ting kan vel føles feil for det... 8) ) Nei.. Ingen gutter i den alderen hadde angret på noe sånt.. Her er det noe muffens. Sikkert foreldra som fant ut av det eller noen andre som var missunlige og anmeldte hu.
Suzy Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Nei.. Ingen gutter i den alderen hadde angret på noe sånt.. Her er det noe muffens. Sikkert foreldra som fant ut av det eller noen andre som var missunlige og anmeldte hu. Det er vel ikke helt usannsynlig at han har skrytt av det og forledra eller andre lærere har fått nyss i det...
Donnie Darko Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2004 Det er vel ikke helt usannsynlig at han har skrytt av det og forledra eller andre lærere har fått nyss i det... My thoughts exactly..
Suzy Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 My thoughts exactly.. En helt annen sak er hva slags underlig fetish HUN har... Det var jo ei utrolig fin dame! :o
aline Skrevet 1. juli 2004 #7 Skrevet 1. juli 2004 Det er jo ikke sikkert det var han som anmeldte henne i utgangspunktet? Dersom jeg hadde hatt en datter på 14 og fant ut at en 23 årig, gift lærer hadde sex med henne her og der, uansett hvor flott HUN syntes han var, så hadde jeg nok anmeldt`n jeg og gitt!! Det er ulovlig, og det er nok en sjans for at det er foreldrene som har tatt affære. Tror ikke akkurat det var snakk om ufrivillig samleier fra 14åringens side, men det er like fullt kriminellt.
Gjest Eir Skrevet 1. juli 2004 #8 Skrevet 1. juli 2004 Iom at man må være myndig for å levere en anmeldelse er det nokså sikkert at det ikke var han som utførte selve anmeldelsen. Og jeg synes det er nokså fordomsfult å anta at en 14-åring vil ha sex, uansett. De færreste 14-årige gutter er klar for å ha ett sex-liv, og mange ville vegret seg om de ble antastet av en eldre kvinne. Det er slett ikke usannsynlig at han ble manipulert inn i denne situasjonen, på lik linje med ei jente som blir utsatt for det samme. Og dersom jeg var forelder ville jeg også anmeldt, uansett graden av frivillighet fra mitt barns side. Dette er ett grovt overtramp fra en lærer, og det bør hun/han straffes for.
Gjest anton.25 Skrevet 1. juli 2004 #9 Skrevet 1. juli 2004 Det var jammen godt du sa det... jeg tenkte det; At hun sikkert var enhver 14 årings våte drøm, mener jeg (men seriøst ting kan vel føles feil for det... 8) ) hva hadde du sagt hvis det var motsatt aldersforskjell. En manlig lærer på 23 og ei jente på 14 ?
Dollface Skrevet 1. juli 2004 #10 Skrevet 1. juli 2004 hva hadde du sagt hvis det var motsatt aldersforskjell. En manlig lærer på 23 og ei jente på 14 ? Det lurer jeg også på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå