Gjest Nosoul Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Hei! Jeg har bestilt meg frisørtime denne uken, men er så usikker på hva jeg vil gjøre! Har hår ned til skulderbladene, naturlig rødt og ganske tykt år Panneluggen er en lang skrå pannelugg uten noe form for fasong. Har vurdert å få hettestriper for å lysne håret et smule, men er samtidig redd for at det kan bli rart med tanke på min røde hårfarge? SÅ.. Er det noen som har tips og ideer? Legg gjerne ved bilde.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Liker denne frisyren godt, synes du skal beholde rødfargen, det er kjempefint med naturlig rødt hår :D Du kan jo spørre frisøren om det er noe hun kan gjøre for å få litt mer liv i det. http://lefashionimage.blogspot.no/2014/04/haircut-inspiration-perfect-wavy-bob.html Anonymous poster hash: 0aafa...354 1
Gjest Nosoul Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Det var en fin frisyre ja! Rødfargen blir jeg nok å beholde ja, men er jo gøy å kan legge inn både lyse og litt mørke nyanser av og til. Blir så fort lei det samme gamle Før farget jeg håret mørkt, og trodde liksom jeg kledde det.. Heelt til jeg og frisøren satte igang prosessen med å "finne" min naturlige hårfarge igjen, og jeg skal aldri mere helfarge håret! Det er ikke så fint med 2-4 cm rød ettervekst og nesten svart hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå