Gjest Kv84 Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 (endret) Ingen bryr seg, jeg sitter dagevis og ingen lurer på hvordan jeg har det. Skjønner hvorfor jeg har blitt den idioten jeg er med null venner, ikke noe sosial omgang og bare er deppa på antidepressiva. Barndom uten å få høre at noen er glad i deg eller uten å bli løftet opp eller klemmer. For Guds skyld la livet bli kort eller godt! Hvorfor blir man ikke bedre, den forpulte fortiden gjør meg så deppa, og legen finner ikke ut hva det er og medisiner må jeg stadig bytte. Hvis jeg bare kunne brenne tankene mine. Endret 10. august 2014 av Kv84 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Ingen bryr seg, jeg sitter dagevis og ingen lurer på hvordan jeg har det. Skjønner hvorfor jeg har blitt den idioten jeg er med null venner, ikke noe sosial omgang og bare er deppa på antidepressiva. Barndom uten å få høre at noen er glad i deg eller uten å bli løftet opp eller klemmer. For Guds skyld la livet bli kort eller godt! Hvorfor blir man ikke bedre, den forpulte fortiden gjør meg så deppa, og legen finner ikke ut hva det er og medisiner må jeg stadig bytte. Hvis jeg bare kunne brenne tankene mine. Får du hjelp av psykolog? Anonymous poster hash: dc266...250
Gjest Kv84 Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Får du hjelp av psykolog? Anonymous poster hash: dc266...250 Nei gjør ikke det. Snakker med lege og går på medisiner mot angst og depresjon. Angsten og depresjonen er her oj, så må være noe feil.
Gjest Kv84 Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Hvordan har du det, Kv84? Har det dårlig nå, måtte levere sønnen min idag.
Gjest iGirl Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Har det dårlig nå, måtte levere sønnen min idag. Til ..barnefar?
Gjest Kv84 Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Til ..barnefar? Ja, han bor fast hos faren fordi jeg har sosial angst.
Gjest iGirl Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Ja, han bor fast hos faren fordi jeg har sosial angst. Kjip situasjon. Hvorfor går du ikke du psykolog? Har du snakket med fastlegen din om henvisning noen gang?
Gjest Kv84 Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Kjip situasjon. Hvorfor går du ikke du psykolog? Har du snakket med fastlegen din om henvisning noen gang? Jeg er redd for å snakke om negative ting, fordi jeg er en grubler og ting som er sagt går igjen og igjen i hodet.
Gjest iGirl Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Jeg er redd for å snakke om negative ting, fordi jeg er en grubler og ting som er sagt går igjen og igjen i hodet. Så hva er planen da? Hvordan skal du ta tilbake livet ditt?
Gjest Kv84 Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Så hva er planen da? Hvordan skal du ta tilbake livet ditt? Jeg hadde tro på piller. Startet med de første for 4 år siden. Prøvde noen i noen uker for 10 år siden.
Gjest iGirl Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Jeg hadde tro på piller. Startet med de første for 4 år siden. Prøvde noen i noen uker for 10 år siden. Medisiner alene er vel neppe løsningen. Hva med å snakke med fastlegen om en henvisning til dps? Tror du ville hatt godt av samtaleterapi.
Gjest Kv84 Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Medisiner alene er vel neppe løsningen. Hva med å snakke med fastlegen om en henvisning til dps? Tror du ville hatt godt av samtaleterapi. Jeg ble avvist hos Dps etter henvisning fra legen min tidligere i år eller i fjor.
Gjest iGirl Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 Jeg ble avvist hos Dps etter henvisning fra legen min tidligere i år eller i fjor. Da må du og fastlegen legge en annen plan. Er du i jobb forresten?
Gjest Kv84 Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Da må du og fastlegen legge en annen plan. Er du i jobb forresten? Jobber ikke på grunn av sosial angst og at Mamma sier jeg ikke kan jobbe.
Gjest iGirl Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Jobber ikke på grunn av sosial angst og at Mamma sier jeg ikke kan jobbe. Bor du alene?
Gjest iGirl Skrevet 10. august 2014 #18 Skrevet 10. august 2014 Ja, er Viggo venneløs. Hvordan er hverdagen din da? Har du god struktur? Rutiner?
Gjest Kv84 Skrevet 10. august 2014 #19 Skrevet 10. august 2014 Hvordan er hverdagen din da? Har du god struktur? Rutiner? Går tur med hunden, står opp når jeg våkner, spiser masse godteri, spiser ikke mat før 6-7 timer etter jeg har stått opp, drikker 4-5 kopper kaffe, heller det enn mat. Redd for å bli feit.
Gjest iGirl Skrevet 10. august 2014 #20 Skrevet 10. august 2014 Går tur med hunden, står opp når jeg våkner, spiser masse godteri, spiser ikke mat før 6-7 timer etter jeg har stått opp, drikker 4-5 kopper kaffe, heller det enn mat. Redd for å bli feit. Hva skulle du ønske var annerledes i livet ditt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå