AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg har vært forlovet i litt over et halvt år, og vi gifter oss om 1,5 år. Vi har vært med en del venner den siste uken, og det har vært topp. MEN en venninne av meg prøver seg på typen min hele tiden. Jeg stoler 100% på han, men synes ikke det er greit at hun oppfører seg slik. Hun henger seg etter han uansett hva han skal, fniser av alt han sier, trekker han vekk hver gang han prøver å snakke med meg, henger seg på oss når vi har prøvd på koselige kveldsturer osv. Hadde det bare skjedd en gang eller så, men det var HELE tiden. Flere av de andre reagerte og snakket til henne. Men hun fortsatte. Jeg har også prøvd å si pent til henne at det er helt greit at de snakker sammen osv, men at det har vært litt voldsomt. Men hun fortsetter.. Typen har også gitt beskjed. Hva skal vi finne på? Vi skal være sammen med gjengen 9 dager til!Anonymous poster hash: 68baf...3e2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg vil fått kjæresten til å satt henne på plass. Anonymous poster hash: c4561...04d 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Jeg vil fått kjæresten til å satt henne på plass.Anonymous poster hash: c4561...04d Han har snakket til henne, at det ikke er greit. Og sa det senest i går, når vi skulle på tur, at han ville ha tid alene med meg. Så ja..Anonymous poster hash: 68baf...3e2
Gjest Crohnie Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Litt av en "venninne", hun har virkelig stor respekt for deg og ditt forhold. Not. Hvorfor gidder dere å hinte eller være forsiktige når dere gir beskjed? Klar tale, ingen "kosesnakking", begge bør sette henne skikkelig på plass. Dere kan ikke la henne henge seg på dere når dere skal ha kjærestetid og ingen av dere bør akseptere at hun drar kjæresten din vekk når dere to prater. 2
Molte Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Kaller du henne for venninne? hadde ikke vært mi venninne for å si det sånn 2
koskenkorva Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Ei god venninne av meg var noenlunde sånn du forklarer. Om vi feks. var sammen med henne (jeg og typen min), og jeg og typen begynte å diskutere noe, så tok hun alltid hans parti. Hun fikk alltid meg til å bli den store stygge ulven, og prøvde alltid å sette meg i et dårlig lys. En dag fikk jeg nok, og ba henne gi faen i å blande seg, og at hun skulle slutte å få meg til å alltid bli den store stygge ulven. Jeg tok henne ganske hardt i det, og kjeftet henne huden full om hvordan hun oppførte seg. Etter det har hu slutta. Prøv det samme, kan hende det hjelper Bare rist i henne og fortell at hun skal holde seg unna, og at hun kan velge mellom å finne seg en ny venninne eller en annen fyr som ikke er opptatt.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Hvorfor kaller du henne for en venninne???
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Typen får gi beskjed om at hvis hun ikke gir seg så kan ikke dere være i nærheten av henne og må dra hjem. Slikt går da ikke ann! Og kutt ut pen måte å si det på, vær tydelige og klare i talen! Hun har værsågod å få fingrene av fatet. Anonymous poster hash: 4f763...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå