Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter en innbetaling i min Skandiakonto som sendes idag.

Ut fra deres tidspunkt på nettsiden:

"Kl. 00:25 - mottaker får pengene etter kl. 05:30 samme dag"

Det haster veldig da jeg må ta ut cash til husleie om morgenen og så dra rett til et tidlig fly.

Lurer på om utgående kl. 00.25 gjelder også natt til mandag - det er jo da teknisk sett mandag?

(Logget meg på kundeservice chat men den er ikke tilgjengelig).

Anonymous poster hash: 7f56c...cd6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bank har ingen føringer fra fredag ettermiddag og til mandags morgen. Trodde det var vanlig i alle banker?

Anonymous poster hash: 607de...ad2

Skrevet

Min bank har ingen føringer fra fredag ettermiddag og til mandags morgen. Trodde det var vanlig i alle banker?

Anonymous poster hash: 607de...ad2

Ja men poenget mitt var at "mandag" starter etter midnatt og om utgående betaling forekommer da slik at jeg kan regne med "etter 5.30" for innkommende som normalt.

Skrevet

Du vil ha pengene på konto i morgen tidlig, hvis de kommer fra en norsk bank. Mandag starter ved midnatt.

Men å betale husleien CASH?? Er det noen som driver med det ennå?

Gjest Blondie65
Skrevet

Du vil ha pengene på konto i morgen tidlig, hvis de kommer fra en norsk bank. Mandag starter ved midnatt.Men å betale husleien CASH?? Er det noen som driver med det ennå?

Husverter som ikke vil skatte av husleieinntekten vil vel ha husleien RILOM.

Skrevet

Du vil ha pengene på konto i morgen tidlig, hvis de kommer fra en norsk bank. Mandag starter ved midnatt.

Men å betale husleien CASH?? Er det noen som driver med det ennå?

Nei jeg pleier ikke betale cash. Er bare det at jeg bor utenlands og derfor må sende pengene fra norsk til britisk bank. Vanligvis klarer jeg dette innen rimelig tid men nå er inntekten min sen.

Dersom jeg legger inn betaling imorgen (når leien skal betales) tar det mange dager.

Utleier vil helst ha leien inn på konto, ikke cash. Men hun er også streng ift. dato, så da er det bedre at jeg tar ut cash riktig dag enn å vente.

Skrevet

Jeg rakk ikke si ifra for hun hadde foretatt overføringen og nå er det sendt til dnb i stedet...

Ifolge dem står det at "alle overføringer for kl 7 er inne 11.30-12".

Er det virkelig det tidligste på dagen man får inn penger hos dnb?? Trodde det var på morgenkvisten for de aller fleste store banker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...