AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Del Skrevet 10. august 2014 http://www.vg.no/spesial/2014/kvinnesjikane/?art=5&t=%E2%80%93%20En%20jente%20ba%20meg%20ta%20abort Jeg synes dette begynner å bli litt komisk nå. De fleste trådene jeg har lest om henne handlet om hvorfor man i alle dager skal stå å ta mage-selfi i bh'n noen dager etter fødselen og oppriktig bekymring om hvor gjennomtenkt det var å dra til utlandet med en liten prematurbaby . Jeg synes de andre damene i artikkelen har mer grunn til å være opprørt. Anonymous poster hash: ab44a...46c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 10. august 2014 #2 Del Skrevet 10. august 2014 Kvinner er slemme mot hverandre. Ingenting nytt ved det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Del Skrevet 11. august 2014 Slem og slem. Kritisk vil jeg heller si.Anonymous poster hash: ab44a...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Del Skrevet 11. august 2014 http://www.vg.no/spesial/2014/kvinnesjikane/?art=5&t=–%20En%20jente%20ba%20meg%20ta%20abort Jeg synes dette begynner å bli litt komisk nå.De fleste trådene jeg har lest om henne handlet om hvorfor man i alle dager skal stå å ta mage-selfi i bh'n noen dager etter fødselen og oppriktig bekymring om hvor gjennomtenkt det var å dra til utlandet med en liten prematurbaby . Jeg synes de andre damene i artikkelen har mer grunn til å være opprørt. Anonymous poster hash: ab44a...46c Nå er det ikke kun tråder her på kg hun viser til da. Jeg håper virkelig ikke det er noe å fnyse av når noen stiller spørsmål ved deg som mor, din samboer som far, at noen sier du ikke fortjener å bli mor og at de håper barnet får en kromosomfeil og at noen ber deg om å ta abort. Disse tingene har ingenting med mageselfie å gjøre.Anonymous poster hash: 09a5b...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 16. august 2014 #5 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Jeg syntes ikke det er noe komisk med å be noen ta abort edt: eller å håpe at et barn har en kromosonfeil Endret 16. august 2014 av mini-mio 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg