Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 Menn er noen merkelige skapninger! Saken er den at jeg har en god kollega ( og venn, trodde jeg! )Vi har kjent hverandre ett par år og har fantastisk bra kjemi eller hadde får jeg vel si..... Mannen min er utrolig sjalu på de fleste jeg snakker med og det har vært et stort problem hele veien i vårt forhold. Jeg har takla det på den måten at jeg likevel snakker med folk, blir venner med dem og sånn. Denne kollegaen jeg snakker om her har vært en utrolig nær og fin venn som jeg har kunnet prate med om alt. Men da han fant ut om min manns sjalusi var det brått slutt på all kontakt. Jeg syns selvsagt det var utrolig feigt å bare trekke seg unna siden han så hardnakket hevdet at vi kun var venner og ingenting annet. Jeg måtte jo selvsagt godta situasjonen som den nå en gang ble men det var jo så klart vondt å miste en jeg trodde var en nær venn. I det siste har han forsiktig prøvd å nærme seg igjen med mailer, småprat osv. Jeg kjenner bare at jeg ikke kan noe med dette " spillet" mer. Vet ikke helt hva han vil men han sier han trenger noen å prate med og den personen må tydeligvis være meg. Vi jobber jo på samme sted så jeg syns dette blir veldig vanskelig, både i forhold til mannen min og til min kollega. Til nå har jeg glatt oversett alle forsøkene hans. Jeg syns liksom ikke det er verdt det etter alt det bråket og følelsen av at han var feig...
Suzy Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Hva med å samle mannen og vennen på cafe en dag og snakke ut - alle sammen? Fortell dem begge hva du føler og hvordan det ligger an. Det må da være realt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå