AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg er egentlig litt lei meg nå. Jeg har innsett at vennene mine bare driter mer og mer i meg. Jeg føler at de ekskluderer meg, men samtidig tror jeg ikke de gjør det med vilje. Vi er/var i utgangspunktet en stor venneflokk. Og noen har vært mer med hverandre enn andre, slik som er vanlig, gjerne 2-4stk. Og de har gjerne hatt noe mer tilfelles som feks hobby/går på samme skole. Vi har opp gjennom hatt jevnlig kontakt. Men da vi gikk på u.skolen så ble vi litt mer splittet, men vi møttes fremdeles når noen hadde bursdag, og ellers andre dager hele "flokken" kunne møtes sammen. Men på vgs så ble vi enda mer splittet. Det er jo normalt, for man blir jo kjent med nye. Men hvorfor slutte å være med de "gamle"? Jeg føler også at jeg er den eneste som ikke har en annen i denn gjengen, de andre har hvertfall 1 eller 2 de er mer med. Og nå etter vgs merker jeg at jeg er mer ensom. Jeg føler at det kun er jeg som tar intiativ. Og tro meg, jeg har vridd hodet for å prøve å finne ut om det er jeg som gjør/har gjort noe gale. Og jeg har ikke kommet frem til det. Jeg liker også å gjøre det samme som vennene mine og vi har alltid noe å snakke om. Jeg sender mld, og får gjerne svar om at de ikke kan, at de skal være med den og den (ny venn feks.) eller jeg får snaps av flere av de når de er ute på byn eller gjør andre gøye ting sammen (ikke alle i vennegjengen, men en liten gruppe). Jeg føler heller ikke for å spørre om å være med, da det er "nye" venner av de. Flere har også fått seg kjæreste, og da er jo de opptatt nesten hele tiden. Jeg synes det er så trist å gå helg etter helg uten å finne på noe med de. Det blir bare til at jeg blir hjemme. Jeg vet jo at jeg kan finne nye venner, men jeg synes ikke det virker så lett nå som jeg er 20. Jeg føler det er den perioden alle har en allerede etablert gjeng og vanskeligheter for å ta inn en ny en. Anonymous poster hash: a4355...b71
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Tro meg, jeg forstår veldig godt hvordan du føler det nå. Men du må innse at folk vokser, gror fra hverandre og får seg nye og bedre liv. Spesielt om det er som du sier at dere har vært venner siden før ungdomsskolen. Kan ikke du også finne deg nye mennesker å være sammen med? Anonymous poster hash: 0531b...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå