Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tatt ut seperasjon, men bor fremdeles i samme hus mens han leiter etter nytt sted og bo. Det er han som tilslutt satte ned foten og sendte inn papirene.

Jeg har reagert på det hele med å skape avstand, har bedt han sove på gjesterommet. For meg er det er unaturlig å være tett på han sitte tett med han i sofaen, eller kysse han når jeg forlater huset. Han har også holdt avstand de siste ukene, men er nå begynt å kysse meg igjen når han forlater huset, og i går kom han plutselig og ville sitte tett sammen å se på film.

Jeg forstår ikke disse signalene..

Han skal ut! og uansett dersom det skal være oss videre ved en seinere anledning så er det ting som må endre seg.. Men jeg er glad i han og kan muligens se en fremtid langt der framme. Jeg vet at han er glad i meg..

Blir bare så utrolig forvirret, og lurer på hvordan jeg skal forholde meg til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det hørtes så forvirrende ut jeg.

Følelsene hans er nok et kaos. Fortsatt litt følelser for deg. På en annen måte ikke.

Man kan vel plutselig bli grepet av et savn, en følelse av å ville være nær, eller å angre seg litt. Ting kan være skummelt.

Selv om dere har delvis avstand, så prøv å behold kommunikasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...