Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt her bare den siste tiden når det er dødtid på jobben.

Funnet ut at de som henger her har veldig lite å gjøre ellers i livet, fordi de fleste svarer veldig fort og er pålogget til alle døgnets tider. Er mange av de samme som går igjen. Så da er spm: Hva får folk til å tilbringe hele livet på et forum med en gjeng som dere aldri møter i virkeligheten?

Er det ensomhet eller andre ting?

Virker bare som et snodig samfunn der alle skryter forskjellige ting, og har meninger som ikke tåler dagens lys:) Er så mye rart her inne, at dette er mye bedre underholdning enn å se på komedier, for å la tiden gå.:)

Anonymous poster hash: 6ad65...682

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, siden du skriver her inne så er du faktisk en ut av oss...

• Liker 10
Skrevet

Vel, siden du skriver her inne så er du faktisk en ut av oss...

Hehe ja for øyeblikket. Er bare morsomt å lese alle de "store" problemstilligene som dukker opp her inne.:P Men god underholdning er det, hehe

• Liker 1
Skrevet

Som du sier - dødtid brukes her. Noen ganger (oftest) fra mobilen når jeg venter. Dvs busse, banen, toget, legekontoret, tannlegeventing, dødtid på jobben, når jeg er sliten etter jobb og flater ut på sofaen og det ikke er noe på TV. Og når jeg kjeder meg på kvelden.

Anonymous poster hash: bfe26...75a
Skrevet (endret)

Dødtiden brukes her, men også når jeg jobber med et prosjekt så er det greit å ta seg noen småpauser og bare koble helt ut av alt som har med photoshop å gjøre. Ellers blir det som regel litt lesing når jeg sitter på bussen, flyet eller venter på legen etc.

Ellers er det alltid greit å lese at man ikke er den eneste, finne tips og triks til å finne ut hvordan /hva man skal gjøre, hva som er lurt og dersom man trenger hjelp med noe som for andre virker som en fillesak.

Endret av dillyduzit
Gjest Keikolina
Skrevet

Greit å sitte å glane her mens man driter.

Skrevet

Er bare morsomt å lese alle de "store" problemstilligene som dukker opp her inne. :P Men god underholdning er det, hehe

Kanskje andre også synes det ? Også har man andre grunner. Ingen grunn er vel bedre/verre enn noen annen, eller mener du at du har en bedre grunn (eller unnskyldning) for å være her enn hva andre har?

Høres ut som du latterliggjør de som vil ha råd her inne. Selv synes jeg det kan være fint å høre om tips og få råd fra hvem som helst. Interessant mange ganger å høre hva forskjellige mennesker tenker. Spør gjerne om hjelp og syn på et problem uten å mene at det er et stort problem i seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er innom mye, som de over skriver, på bussen, og annen dødtid. Jeg tar litt korte pauser i arbeidet innimellom også, og da stikker jeg innom her. Når jeg kommer hjem har jeg gjerne bare et par timer med fri før jeg skal legge meg igjen, da logger jeg som regel også på, mens jeg ser på en serie. Artig tidsfordriv, selv om dette stedet kan være noe frustrerende til tider også. :P

Skrevet

Mye dødtid på jobb + noen pauser fra mer konstruktive ting jeg gjør på pc'n når jeg er hjemme. Ser sikkert ut som jeg alltid er her, men jeg stikker så og si ikke innom en gang i ferier, frihelger osv. Da har jeg andre ting å gjøre ;)

Skrevet

Jeg syns det er mye morsomt her, så lærer man jo litt hvis man ser i seriøse tråder om ditt og datt. Ellers syns jeg bryllupsforumet er gull, for det er nok en god del ting jeg hadde glemt til vårt om jeg ikke hadde lest der. :P Pleier egentlig mest å skumlese mens jeg ser på serier eller gjør andre ting.

Skrevet (endret)

Hyll, hyll. Du er dødskul. Du er for bra for dette stedet :pls: Svaret du var ute etter?

Endret av evnukken
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje andre også synes det ? Også har man andre grunner. Ingen grunn er vel bedre/verre enn noen annen, eller mener du at du har en bedre grunn (eller unnskyldning) for å være her enn hva andre har?

Høres ut som du latterliggjør de som vil ha råd her inne. Selv synes jeg det kan være fint å høre om tips og få råd fra hvem som helst. Interessant mange ganger å høre hva forskjellige mennesker tenker. Spør gjerne om hjelp og syn på et problem uten å mene at det er et stort problem i seg selv.

Hehe jo hadde man enda fått noe fornuftige svar da.. Men saken er jo at så og si alle trådene handler og fitte, pikk og pupper i forskjellige størrelser og fasonger. I tillegg er det jo bare krangling og helt hodeløse svar kommer med. Men er jo komisk lesning og gjør at arbeidsdagen går fortere, hehe

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har både en jobb og en hobby som gjør at det er mange rom med dødtid. Så, hvorfor ikke være sosial her? Dødtiden er jo ikke lang nok til å være sosial andre steder mens en er på jobb eller hobby'erer ;)

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg kan være mye pålogget, men ikke alltid "på" om du skjønner. Logger meg inn et gitt tidspunkt, logger meg ut når jeg kommer på det. Det betyr ikke at jeg er aktivt her inne hele tiden jeg står som pålogget.

Dessuten har jeg både jobb, hobbyer og andre ting å ta meg til, og KG er tidtrøyte når jeg slapper av i sofa`n.

Skrevet

Jeg kan være mye pålogget, men ikke alltid "på" om du skjønner. Logger meg inn et gitt tidspunkt, logger meg ut når jeg kommer på det. Det betyr ikke at jeg er aktivt her inne hele tiden jeg står som pålogget.

Dessuten har jeg både jobb, hobbyer og andre ting å ta meg til, og KG er tidtrøyte når jeg slapper av i sofa`n.

Men de som er her inne, er de egentlig voksne? Fordi virker veldig useriøs de fleste trådene. Foreks så sier en kvinne eller mann noe som provoserer, og da kommer hele hylekoret å kaster seg over h.n. Så blir det masse usaklig diskusjoner, der de disser hverandre. Er jo aldri noen som blir enig vel?:) Man kommer iallefall ingen vei her inne uansett. Underholdene er det såklart.:P Trodde først dette var et forum for tenåringer for å være ærlig.;)

Gjest Whitestripes
Skrevet

Men de som er her inne, er de egentlig voksne? Fordi virker veldig useriøs de fleste trådene. Foreks så sier en kvinne eller mann noe som provoserer, og da kommer hele hylekoret å kaster seg over h.n. Så blir det masse usaklig diskusjoner, der de disser hverandre. Er jo aldri noen som blir enig vel? :) Man kommer iallefall ingen vei her inne uansett. Underholdene er det såklart. :P Trodde først dette var et forum for tenåringer for å være ærlig. ;)

Jeg er hvert fall voksen, hyler og skriker aldri, og disser aldri noen. Resten får svare for seg selv.

Skrevet

Jeg blir hor syk av å være jer, så utrolig avhengig.

Skrevet

Men de som er her inne, er de egentlig voksne? Fordi virker veldig useriøs de fleste trådene. Foreks så sier en kvinne eller mann noe som provoserer, og da kommer hele hylekoret å kaster seg over h.n. Så blir det masse usaklig diskusjoner, der de disser hverandre. Er jo aldri noen som blir enig vel? :) Man kommer iallefall ingen vei her inne uansett. Underholdene er det såklart. :P Trodde først dette var et forum for tenåringer for å være ærlig. ;)

Anonymous poster hash: 6ad65...682 [/acrony

Det er vel ikke noe annerledes fra andre debattforum? Ta en kikk på VGD f.eks., det er mye verre enn her sånn sett!

Skrevet

Det tar ikke spesielt lang tid å skrive et innlegg. Jeg tviler på at selv de som poster femti innlegg hver dag bruker mer tid på det enn de ellers ville brukt på å se en film eller noe. :vetikke:

Skrevet

Sånn er det jo overalt på nettet der det går an å diskutere da. Hva er det du vil frem til? Håne de som bruker KG? Antyde at de ikke har et så spennende liv siden de er her?

Anonymous poster hash: 01d98...f46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...