AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Har et stort problem, som går mye utover humøret mitt og hvordan jeg fungerer ellers i hverdagen.. Jeg faller for en sjarmerende fyr jeg har god kontakt med alt for fort. Bare nå de 2 siste månedene har jeg falt for 3 gutter. Gutt nummer en sov over hos meg, men skjedde ikke noe spesielt. Ble ingenting mer ut av det, men likte han veldig godt, etter bare en gang...... Gutt 2 hadde jeg sex med på 4 date, etter det har han ikke tatt initiativ til å møtes, det har jeg, men han har ikke kunnet av en grunn jeg ikke nevner her. Falt for han og, etter sexen spesielt. Gutt 3 møtte jeg egentlig bare for å ha sex (skulle sove over, han sa vi ikke trengte gjøre noe men det skjedde selvfølgelig uansett), slik at jeg skulle komme meg over nr 2.. Men gjett der og falt jeg for nr 3.... Sov over og hadde fantastisk sex, nå tenker jeg på ham hele tiden. Jeg er rådvill.. Jeg er en ekstremt følsom person, og takler ikke bli avvist. Vil si jeg ser over gjennomsnittelig bra ut og får veldig ofte høre at jeg har en veldig fin personlighet. Prater mye og er sosial når jeg er med andre. Men det virker som kanskje sex bare er det gutter vil ha fra meg, og det takler jeg ikke.. Å sitte igjen med følelsen av at jeg ikke var bra nok til å eventuelt en dag bli dama hans. Stresser også veldig fordi jeg blir paranoid om han ikke tar kontakt etter 1 dag.. Noen råd? Jeg synes det er fryktelig slitsomt. Har ekstremt få venner der hvor jeg bor nå, da jeg flyttet hit for ikke så fryktelig lenge siden. Anonymous poster hash: 8c6a1...9b0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Har et stort problem, som går mye utover humøret mitt og hvordan jeg fungerer ellers i hverdagen.. Jeg faller for en sjarmerende fyr jeg har god kontakt med alt for fort. Bare nå de 2 siste månedene har jeg falt for 3 gutter. Gutt nummer en sov over hos meg, men skjedde ikke noe spesielt. Ble ingenting mer ut av det, men likte han veldig godt, etter bare en gang...... Gutt 2 hadde jeg sex med på 4 date, etter det har han ikke tatt initiativ til å møtes, det har jeg, men han har ikke kunnet av en grunn jeg ikke nevner her. Falt for han og, etter sexen spesielt. Gutt 3 møtte jeg egentlig bare for å ha sex (skulle sove over, han sa vi ikke trengte gjøre noe men det skjedde selvfølgelig uansett), slik at jeg skulle komme meg over nr 2.. Men gjett der og falt jeg for nr 3.... Sov over og hadde fantastisk sex, nå tenker jeg på ham hele tiden. Jeg er rådvill.. Jeg er en ekstremt følsom person, og takler ikke bli avvist. Vil si jeg ser over gjennomsnittelig bra ut og får veldig ofte høre at jeg har en veldig fin personlighet. Prater mye og er sosial når jeg er med andre. Men det virker som kanskje sex bare er det gutter vil ha fra meg, og det takler jeg ikke.. Å sitte igjen med følelsen av at jeg ikke var bra nok til å eventuelt en dag bli dama hans. Stresser også veldig fordi jeg blir paranoid om han ikke tar kontakt etter 1 dag.. Noen råd? Jeg synes det er fryktelig slitsomt. Har ekstremt få venner der hvor jeg bor nå, da jeg flyttet hit for ikke så fryktelig lenge siden. Anonymous poster hash: 8c6a1...9b0 Møt nr 3 igjen Lykke til! Anonymous poster hash: 918b6...b5f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Møt nr 3 igjen Lykke til! Anonymous poster hash: 918b6...b5f Har sendt han et par snap der responsen ikke har vært så stor.. Vil ikke virke desperat (er vel forøvrig det men). Jeg vil ikke mase, og jeg vil jo gjerne vente til han tar kontakt, vet ikke om det vil skje heller men.. Anonymous poster hash: 30fd9...203
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Det verste med det er at nummer 3 jeg egentlig bare gikk inn for å ha sex med er den av de jeg oppriktig liker. De andre har det nok vært kun overfladiske grunner til. Men mann nummer 3 er morsom, pratsom, blid, hyggelig.. Anonymous poster hash: 30fd9...203
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Har sendt han et par snap der responsen ikke har vært så stor.. Vil ikke virke desperat (er vel forøvrig det men). Jeg vil ikke mase, og jeg vil jo gjerne vente til han tar kontakt, vet ikke om det vil skje heller men.. Anonymous poster hash: 30fd9...203 Gjør ting for å få fler venner, fritidsinteresser der du kan ha det trivelig sammen med andre osv. Det er kanskje det beste. Så ordner det seg nok med kjæreste etterhvert Anonymous poster hash: 918b6...b5f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Det verste med det er at nummer 3 jeg egentlig bare gikk inn for å ha sex med er den av de jeg oppriktig liker. De andre har det nok vært kun overfladiske grunner til. Men mann nummer 3 er morsom, pratsom, blid, hyggelig.. Anonymous poster hash: 30fd9...203 Inviter han med på noe som du vet at han og du liker å gjøre. Svømming, tur, eller annet. Finn en dag og tidspunkt og spør han direkte om han vil bli med på det. Anonymous poster hash: 918b6...b5f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Gjør ting for å få fler venner, fritidsinteresser der du kan ha det trivelig sammen med andre osv. Det er kanskje det beste. Så ordner det seg nok med kjæreste etterhvert Anonymous poster hash: 918b6...b5f Takk for tips. Skal prøve å engasjere meg selv i å få et litt større nettverk og noen fritidsinteresser. Kan ikke se annet enn at det er positivt for meg selv, og får meg på andre tanker. Anonymous poster hash: 30fd9...203
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Inviter han med på noe som du vet at han og du liker å gjøre. Svømming, tur, eller annet. Finn en dag og tidspunkt og spør han direkte om han vil bli med på det. Anonymous poster hash: 918b6...b5f Greien er at jeg er av typen som er redd for å bli avvist, men også redd for å virke for desperat. Når det bare var sex, vil det ikke bli litt rart å spørre ham om det? Vet ikke om det var bare sex fra hans side men han virket litt avvisende på snap ogsånt senere. Anonymous poster hash: 30fd9...203
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå