Gå til innhold

Hvilken idrett driver du med/har du drevet med?

Anbefalte innlegg

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Jeg spiller fotball, og har alltid drevet med den idretten. Har også spilt litt håndball før når jeg gikk på barneskolen. Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder ikke på med noe for tiden, men spilte håndball i mange år, en del fotball, badminton, og har drevet litt med judo og kickboksing.

Skrevet

Har drevet med turn, pardans, svømming, ballett, discodans (?), jazzballett, taekwondo, dans igjen, fotball. Alt dette var når jeg var barn/barneskole/ungdomsskole. I voksen alder har jeg drevet med styrketrening og styrkeløft, men gitt meg pga ryggskade.

Skrevet

Driver med innebandy og organisert løping. Er snakk om studentlag og hadde ikke drevet med det tidligere.

Anonymous poster hash: 0ab99...1fb
Skrevet (endret)

.

Endret av Nouvelle
Skrevet

Dans og ridning. :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Nouvelle
  • Liker 1
Skrevet

Frem til jeg var 19 så danset jeg klassisk ballett, jazz, showdance og stepp. Nå jogger/løper jeg 4-5 dager i uken. Hender av og til at jeg stikker innom den lokale ballettskolen og blir med på noen timer bare for gøy (og for at jeg savner dansen).

Skrevet

Spilte hånball i 10 år, sluttet 1 året på vgs. Angrer litt, men jeg var vel aldri ordentlig god :ler: Nå trener jeg bare for egen del.

Gjest fotballflue
Skrevet

Har danset siden jeg gikk på barneskolen, og driver med det enda

Skrevet (endret)

Dans og håndball før, nå sportsklatrer jeg og elsker det! :)

Endret av ^me^
Skrevet

Turn fra jeg var 6 år til ca 10 år. Så begynte jeg med fotball til jeg fikk en ankelskade, som jeg sliter med enda. Har og drevet med volleyball. Var med på volleyball før jeg ble gravid med sistemann. Prøvde meg på fotball her og, men merket etter noen minutter at ankelen ikke ville klare det.

Så nå går jeg turer og bestiger høye fjell. Galdhøpiggen ble tatt i sommer.

Anonymous poster hash: 47571...f68
Skrevet

Ridning fra jeg var fire til jeg var 15,så på og av etter det. God trening! Nå løper jeg og trener kettlebells.

Skrevet

Jeg holder på med kettlebell! Mange vet ikke at det er en sport en gang, men det er en russisk sport man konkurrerer i. VM og NM senere i år, utrolig gøy

Skrevet

Har drevet med turn og svømming da jeg var liten. Driver nå med klatring som jeg liker veldig godt.

Skrevet

Fotball og ridning. Har ridd i 16 år, fotballen sluttet jeg med på ungdomskolen :)

Skrevet

har vært med på en del; Ballett, turn, forskjellige dansestiler - men hovedsakelig gikk jeg på fotball og dilling samtidig i rundt 5 får før jeg satset på drillinga. Beste jeg har vært med på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...