AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Hei, Jeg har tatt opp en del video med min iphone. Når vi skal sende dette per Mail får jeg beskjed om at filen er for stor og at den må klippes. Men den kan ikke klippes - den må være i sin helhet. Det er hele poenget med filmen. Hvordan gjør jeg det? Anonymous poster hash: 0490f...92e
FrixyGirl Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Koble iphonen opp til en pc med usb kabel. Ta den så over på pcen og se om det går. Ikke sikkert at det går da heller komer an på hvilken mail du har og hvor store filer du kan sende.
Lutetium 71 Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Hei, Jeg har tatt opp en del video med min iphone. Når vi skal sende dette per Mail får jeg beskjed om at filen er for stor og at den må klippes. Men den kan ikke klippes - den må være i sin helhet. Det er hele poenget med filmen. Hvordan gjør jeg det?Anonymous poster hash: 0490f...92e På en droid mobil hadde jeg brukt airdroid. På en 'phone kan kanskje denne brukes? Så slipper du å stresse med ledninger og sånt tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå