AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Føler at jeg så smått har blitt avvist, og det suger litt. I mars møtte jeg ei jente jeg traff på nett på byen, og etter møtet sa hun at jeg virket veldig bra. Så snakket vi litt på sms, også ble det stille. Da tenkte jeg at hun ikke var interessert mer, og lot være å ta kontakt selv. Nå tidligere i sommer bestemte jeg meg for å være hyggelig og sende henne en melding for å høre hvordan det gikk med henne, hun svarte ivrig og nå i det siste har vi snakket litt igjen. Vi var midt i en samtale igår, da hun plutselig ikke svarte noe mer. Nå gjetter jeg på at hun aldri tar noe mer kontakt, igjen.. (Hun sa dog til meg at hun slet med dårlig selvfølelse en gang, ikke at det nødvendigvis må ha noe med saken å gjøre). Jeg vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, egentlig. Deppe litt og få ut ting, kanskje Ikke at det var noe seriøst mellom oss noen gang, men å bare droppe kontakt sånn synes jeg er litt kjipt. Jeg kunne veldig gjerne ønske å bli bedre kjente med henne, men jeg er jo jente selv, og ikke så veldig.. direkte av meg. Æsj.. hun virker så bra! Jeg gir snart opp jenter, tror jeg. Anonymous poster hash: 61c6d...93e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå