AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Heisann Søsteren min og jeg har hatt et relativt ok forhold opp gjennom årene, men det siste året har det raknet helt. Hun angriper meg hele tiden, sier ekstremt stygge ting, sletter meg fra facebook osv. Likedan holder hun på med moren vår, sier at det ville vært best om hun ikke fantes og lignende. Vi bor ikke sammen, og har ikke gjort det på flere år. Jeg er 20, mens hun er 30. Disse raseriutbruddene har hun ofte foran barna( hun har 1 barn), som står ved siden av og gråter. Når hun senere går og forteller disse historiene videre, så er det av en HELT annen karakter. Historiene er ikke til å kjenne igjen, og er helt fullstending vridd på. Jeg har sett meg lei av å bli behandlet på denne måten, vi er begge to voksne mennesker, og jeg forventer oppførsel deretter. Hun gjør rett og slett livskvaliteten min dårlig, er det "urimelig" av meg å kutte kontakten med henne? Hun har riktignok vært innlagt på grunn av psykiske plager for en del år siden, og tar medisiner daglig. Selv om jeg vet at hun har ting hun sliter med, så klarer jeg virkelig ikke å bli behandlet på denne måten. Som sagt gjør hun livskvaliteten dårlig. Er det andre som har anstrengt forhold til søsken? Anonymous poster hash: a00dd...cb8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå