AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Har møtt en fyr i sommer. Vi bor ikke i samme by men møttes på ferie gjennom en felles venn. Det har ikke skjedd noe mellom oss, annet enn at vi hadde det veldig gøy sammen. Nå snakker vi litt sammen og har flørtet litt. idag sa han jeg er et husmoremne. Er dette positivt? Anonymous poster hash: bea56...df8
Purple Diamond Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Det betyr vel at du er god til å lage mat, bake, vaske osv. Sånn tolker jeg det i hvert fall 😃 2
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Det betyr at du har kvaliteter som gjør at han seriøst kan tenke seg å bo under samme tak som deg. 2
Gjest avocadoen Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Kjæresten sier "husmorspoeng" når jeg baker eller vasker eller noe slikt. Han mener det jo bare på tull, men jeg tenker jo at husmoremne betyr at man er flink til sånne ting som husmødre gjør
Gjest Malanthor Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Det brukes nok ofte negativt. Men i ditt tilfelle kan det godt ha vært positivt ment, type at du var en han kunne tenke seg og bo med. Heh.
Hypnotica Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Har møtt en fyr i sommer. Vi bor ikke i samme by men møttes på ferie gjennom en felles venn. Det har ikke skjedd noe mellom oss, annet enn at vi hadde det veldig gøy sammen. Nå snakker vi litt sammen og har flørtet litt. idag sa han jeg er et husmoremne. Er dette positivt? Anonymous poster hash: bea56...df8 Det er jo positivt på den måten at han synes du duger til husarbeid, mat, i det hele tatt å holde hjemmet på stell. Men det vil være negativt dersom dette er et signal om at "så da tar du deg av den jobben". Du får finne ut av det med tiden 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Jeg tror det betyr at han mener at du bør ta deg jobb som husholderske. Anonymous poster hash: aa26e...e20
Cathrine88 Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Er det virkelig noen som bruker det som et kompliment? Jeg er vant til at det brukes for å tulle med folk som har glemt en pizza i ovnen lenge nok til at brannalarmen går, farget alle de hvite klærne sine rosa på grunn av en gjenglemt rød sokk og lignende tabber. 2
Gjest alegria Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 At du er en han kan se seg sammen med på et seriøst nivå.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Det betyr at om dere blir sammen, så må du gjøre nesten alt husarbeidet.Anonymous poster hash: b7ecc...b50 7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Det betyr at du har kvaliteter som gjør at han seriøst kan tenke seg å bo under samme tak som deg. Enkelt og greit sagt. Når en kvinne eller en mann velger seg en partner å bo under samme tak med/bli samboer/kjæreste med, fyller du kvalitetene til nettopp å være noe mer enn "en date", "vi ser det an". Anonymous poster hash: a2ff8...018 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Ps. Og vi har forskjellige ønsker av kvalitet og integritet. Ergo må du spørre HAN hva han mener med det. Anonymous poster hash: a2ff8...018
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 For menn er det positivt, av feminister brukes det negativt. Samt du er heterofil og kvinners mening om deg derfor ikke har noe å si, så er det en god ting. Anonymous poster hash: f87e4...46b 2
Alina X Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Det betyr at om dere blir sammen, så må du gjøre nesten alt husarbeidet.Anonymous poster hash: b7ecc...b50 Copy that!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Er det virkelig noen som bruker det som et kompliment? Jeg er vant til at det brukes for å tulle med folk som har glemt en pizza i ovnen lenge nok til at brannalarmen går, farget alle de hvite klærne sine rosa på grunn av en gjenglemt rød sokk og lignende tabber. Hehe, hvis en fyr jeg hadde likt hadde sagt noe slikt til meg, hadde jeg oppfattet det som positivt. Men jeg hadde selvsagt A) stusset over ordvalget, han kunne heller sagt kjæresteemne ellernoe slikt. B) Håpet på at han valgte dette ordvalget med ironi Anonymous poster hash: a2ff8...018
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #17 Skrevet 10. august 2014 Hore og madonna! Hore på soverommet og søndagsskolelærer resten av tiden, som lager mat, tilfredsstiller mannen, vasker huset, ser pen og pyntelig ut og er høflig og koselig å være sammen med -når det er sagt, så vil jeg nesten tro det er sagt litt på spøk Anonymous poster hash: 77541...d2f
Tøytigern Skrevet 10. august 2014 #18 Skrevet 10. august 2014 Damer som vasker gulv med kost og gulvklut, bytter gardiner til jul, lager kjøttkaker fra scratch, serverer kokt torsk, potet og gulrotbiter til middagen, baker kringle og vanner potteblomster. (Jeg liker kringle..) 1
Tøytigern Skrevet 10. august 2014 #19 Skrevet 10. august 2014 Det er jo positivt på den måten at han synes du duger til husarbeid, mat, i det hele tatt å holde hjemmet på stell. Men det vil være negativt dersom dette er et signal om at "så da tar du deg av den jobben". Du får finne ut av det med tiden +1
Cathrine88 Skrevet 10. august 2014 #20 Skrevet 10. august 2014 Hehe, hvis en fyr jeg hadde likt hadde sagt noe slikt til meg, hadde jeg oppfattet det som positivt. Men jeg hadde selvsagt A) stusset over ordvalget, han kunne heller sagt kjæresteemne ellernoe slikt. B) Håpet på at han valgte dette ordvalget med ironi Anonymous poster hash: a2ff8...018 Ja, kjæresteemne eller koneemne blir noe annet, men husmoremne høres bare feil ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå