Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hay damer! Jeg skal i en tema fest om noen uker. Har driiit lyst å kle meg ut som Siv Jensen. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i kjolen? Kanskje noen kjenner noen som har en liggende de kanskje vil selge/"leie ut" etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hay damer! Jeg skal i en tema fest om noen uker. Har driiit lyst å kle meg ut som Siv Jensen. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i kjolen? Kanskje noen kjenner noen som har en liggende de kanskje vil selge/"leie ut" etc?

Link?

Anonymous poster hash: f84e2...750

Gjest princess123
Skrevet

Hahahha, bare å dra på seg noe hvitt siden Jensen hater alt som er svart!!

Bleika kort hår (evt parykk) dratt til en side, leppestift uttafor og lev på kaffe, whiskey og røyk et par dager på forhånd så har du stemmen inne også ;) eventuelt dra på den en liten forkjølelse

• Liker 1
Skrevet

Kjolen er av det italienske merket Eroke. Siv kjøpte denne for 1399,- hos Miss Bee på Brynsenteret.

Kanskje mye penger å bruke på en temafest? :-)

Anonymous poster hash: 69fda...6f0

Skrevet

Linken virker ikke

Anonymous poster hash: 2cea7...f81

Selvfølgelig ikke, det var en spøk. Trodde folk tok den, men.... :laugh:

Anonymous poster hash: 739bd...4f6

• Liker 2
Skrevet

Kjolen er av det italienske merket Eroke. Siv kjøpte denne for 1399,- hos Miss Bee på Brynsenteret.

Kanskje mye penger å bruke på en temafest? :-)

Anonymous poster hash: 69fda...6f0

Ja, jeg så den var litt for dyr ja. :( håpa noen kanskje solgte en pent brukt eller kanskje viste om en billig kopi ;)

Skrevet

Hahahha, bare å dra på seg noe hvitt siden Jensen hater alt som er svart!!

Bleika kort hår (evt parykk) dratt til en side, leppestift uttafor og lev på kaffe, whiskey og røyk et par dager på forhånd så har du stemmen inne også ;) eventuelt dra på den en liten forkjølelse

Hihi :P ja, men den kjolen er lissom prikken over i-en. :) får vurdere å bare skrive "morna Jens" på toppen

Skrevet

Hahahahahahahaha!!!!!

Puh, endelig noen som tok den! ;)

Anonymous poster hash: 739bd...4f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...