AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Det er en jeg har møtt et par ganger tidligere (første gang i april, og en gang nå i sommer), men pga avstand pga studier, så har ikke møtt hverandre mer. Nå er han hjemme for sommern… forige uke, ville han møte meg og han ble stresset tror jeg, fordi jeg ikke svarte han og jeg virket litt sur. Så har det vært litt frem og tilbake… og jeg sendte han en melding for noen dager siden og spurte om han fremdeles ville sees. Fikk svar av han hvor han sier "Har lyst, men vet ikke om jeg har tid. Har jobbet en del og skal på ditt og datt og sånt." Så da tenkte jeg, greit, han er kanskje ikke så keen lenger.. og sa bare tilbake på fleip "Da sees vi neste sommer" hvor han DA kontrer "til høsten "Altså, han har ikke tid nå, og jeg sier neste sommer - og han har tid til høsten? Hva skal dette bety? Hvis han faktisk ikke er intr, så hvorfor sier han høsten i stedenfor sommern?Han har lite erfaring med jenter også.. han gjør meg forvirra. Det var jo ikke lenge siden han spurte om og treffes... Anonymous poster hash: f7fae...782
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Hvorfor svarte du han ikke med en gang? Anonymous poster hash: 3cf2a...92d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Har ikke du pepra KG og diskusjon.no med alle disse trådene dine? Du fikk da svar i de andre trådene. Hvorfor tar du det opp igjen og igjen og igjen?? Anonymous poster hash: e6fe7...ec8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Det er en jeg har møtt et par ganger tidligere (første gang i april, og en gang nå i sommer), men pga avstand pga studier, så har ikke møtt hverandre mer. Nå er han hjemme for sommern… forige uke, ville han møte meg og han ble stresset tror jeg, fordi jeg ikke svarte han og jeg virket litt sur. Så har det vært litt frem og tilbake… og jeg sendte han en melding for noen dager siden og spurte om han fremdeles ville sees. Fikk svar av han hvor han sier "Har lyst, men vet ikke om jeg har tid. Har jobbet en del og skal på ditt og datt og sånt." Så da tenkte jeg, greit, han er kanskje ikke så keen lenger.. og sa bare tilbake på fleip "Da sees vi neste sommer" hvor han DA kontrer "til høsten "Altså, han har ikke tid nå, og jeg sier neste sommer - og han har tid til høsten? Hva skal dette bety? Hvis han faktisk ikke er intr, så hvorfor sier han høsten i stedenfor sommern?Han har lite erfaring med jenter også.. han gjør meg forvirra. Det var jo ikke lenge siden han spurte om og treffes... Anonymous poster hash: f7fae...782 Han har vel bedre tid til høsten da kanskje? Spør han om "når i høst passer det for deg?" Anonymous poster hash: 94d60...e29
suprarenalis Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Vi er ikke tankelesere her. Ingen av oss kan fortelle deg hva han tenker. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Har ikke du pepra KG og diskusjon.no med alle disse trådene dine? Du fikk da svar i de andre trådene. Hvorfor tar du det opp igjen og igjen og igjen?? Anonymous poster hash: e6fe7...ec8 Fordi jeg blir så sykt usikker og han oppfører seg litt merkelig syns jeg… men innser at jeg kanskje bare bør glemme han inntil han tar kontakt selv.. Anonymous poster hash: f7fae...782
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Han har vel bedre tid til høsten da kanskje? Spør han om "når i høst passer det for deg?" Anonymous poster hash: 94d60...e29 Da er han hjemme igjen. Men synes det fortsatt er rart av han å si sånt. Dessuten er jo 1 mnd frem i tid, så føler det blir litt teit av meg å spørre når. Må si jeg har god tålmodighet med denne fyren Anonymous poster hash: f7fae...782
Kjempeliten Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Du må jo bare spørre. For du lurer jo. Så lenge du ikke maser høl i huet hans, men det gjør du ikke ved å prøve å få et mer presist svar. Ha litt guts jente. En kommer ingen vei ved å vente.
Gjest Elisabeta Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 GUTTER SOM ER INTERESSERT I DEG VIL VÆRE SAMMEN MED DEG!!!! Gutter som kun vil ha sex, ha deg på gress o.l oppfører seg sånn som han. Jo tidligere du lærer deg dette, jo lettere er det å forstå hva de er ute etter, samt spare deg for masse unødvendig tenking. Jeg sier det igjen: GUTTER SOM ER INTERESSERT I DEG VIL VÆRE SAMMEN MED DEG! (Altså finne på ting med deg, henge med deg, skravle med deg, se deg, kysse deg and so on and so on) As simple as that:)
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Du svarte ikke, hvorfor ikke det? Da er det jo du som har gitt et megainntrykk av at han ikke finnes viktig for deg, da får du ta konsekvensen av det da.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Fordi jeg blir så sykt usikker og han oppfører seg litt merkelig syns jeg… men innser at jeg kanskje bare bør glemme han inntil han tar kontakt selv.. Anonymous poster hash: f7fae...782 Kan du fortelle mer om hans merkelige oppførsel? Anonymous poster hash: 94d60...e29
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Kan du fortelle mer om hans merkelige oppførsel? Anonymous poster hash: 94d60...e29 Jeg håper virkelig ikke han leser hva jeg skriver her. Men skal forklare deg litt Vi matchet først på tinder en gang i april. Han synes jeg så søt ut og blabla. Men jeg merket at han var litt tilbakeholden og sa bare "Du får si i fra hvis du er ensom en dag" og "Jeg blir her i et par dager til" (tyder på at han ikke helt tør å ta ins selv?" Han har forresten ikke vært noe særlig aktiv på tinder mer etter at vi ble kjent med hverandre.. Det har hendt at jeg plutselig fått en melding av han hvor han spør hvordan det går… men han skriver veldig lite på sms. Får alltid hyggelige meldinger tilbake hvor han også sier han gjerne vil treffe meg når jeg spør. Så blir det stille… så når trakk meg tilbake og ikke orket å svare han fordi jeg følte han ble tafatt, fikk jeg flere meldinger av han på rappen hvor han spør hvorfor jeg er så sur osv. Så sier jeg hva jeg følte.. og da spør han om han fortsatt kan treffe meg. Og etter dette kom det med høsten-greia jeg skjønte lite av. Forresten så lurer jeg noen ganger på om han er homo (haha) jeg er den eneste jenta som har vært på topplisten hans på snap, mens resten bare er gutter.. og så mistenker jeg at han er jomfru, og har lite erfaringer med jenter. Følte jeg nesten ble kvelt når vi klinte. Han virket ganske usikker. Men jeg tror på han når han sier at han er opptatt… men herregud, vi bor jo rett i nærheten av hverandre når han er hjemme i ferier. Får se om han tar kontakt i høst… jeg har tatt ins så mange ganger nå, at han får gjøre det selv neste gang. Anonymous poster hash: f7fae...782
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Jeg er forresten 19, han er 20. Anonymous poster hash: f7fae...782
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 Herregud, spør ham! Anonymous poster hash: 83cc8...c8a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Herregud, spør ham! Anonymous poster hash: 83cc8...c8a Om hva? Jeg føler det blir så masete av meg, og dessuten kjenner vi hverandre ikke så godt enda… og jeg skjønner at mange gutter blir skremt av å ta opp slike ting så tidlig.. og jeg vet ikke om han faktisk liker meg en gang.. Anonymous poster hash: f7fae...782
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Igjen, du lot være å svare. Hvordan i alle dager tror du at han skal tro at du er interessert?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #17 Skrevet 10. august 2014 Igjen, du lot være å svare. Hvordan i alle dager tror du at han skal tro at du er interessert? Les hva jeg har skrevet da lenger ned da.. jeg tok jo kontakt med han igjen senere og spurte om å treffes, men da hadde han plutselig ikke tid. Anonymous poster hash: f7fae...782
Kjempeliten Skrevet 10. august 2014 #18 Skrevet 10. august 2014 Hvis han mener du maser så et han vel ikke noe for deg uansett. For jeg vil mene at du absolutt ikke maser ved å prøve å få til en ordentlig avtale med han.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #19 Skrevet 10. august 2014 Les hva jeg har skrevet da lenger ned da.. jeg tok jo kontakt med han igjen senere og spurte om å treffes, men da hadde han plutselig ikke tid. Anonymous poster hash: f7fae...782 Klart ikke, for du gav jo faen i fyren. Hva tror du? At han skal sitte og vente i lengsel og spenning på at du tar kontakt? Har du lyst å treffe fyren? Ta mer initiativ og finn ut når dere faktisk kan treffes neste gang. Finn tid til å treffe fyren. Ballen ligger hos deg.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #20 Skrevet 10. august 2014 Klart ikke, for du gav jo faen i fyren. Hva tror du? At han skal sitte og vente i lengsel og spenning på at du tar kontakt? Har du lyst å treffe fyren? Ta mer initiativ og finn ut når dere faktisk kan treffes neste gang. Finn tid til å treffe fyren. Ballen ligger hos deg. Nei, ballen ligger faktisk hos han. Etter at jeg spurte, og han svarte med at han "hadde lyst" men var så travel og bla det var ikke måte på. Så da sa jeg bare "Greit, neste sommer"… men han vil tydeligvis til høsten. Hvis han hadde vært intr, hadde han vel tatt kontakt. Og nå er det ikke lenge til før han reiser tilbake til studiebyen sin heller. :/ Anonymous poster hash: f7fae...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå