Gå til innhold

Nedbetaling av mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg betaler 599,- i mnd, da betaler jeg på abonnementet og telefonen. jeg er ferdig å betale telefonen i desember men har veldig lyst på ny, kan jeg betale resten av beløpet nå? altså for alle månedene? og visst jeg bestiller ny mobil med samme nr, kommer abonnementet mitt automatisk over på den då?

Anonymous poster hash: d55fc...4aa
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Sist jeg gjorde det fikk jeg ikke betale ned alt på en gang pluss abonomentet fulgte telefonen og kunne derfor ikke bytte over. Da får du oppsigelsesgebyr.

Det er ikke lenge til desember, vent heller.

Skrevet

Jeg fikk gjøre det sist. Hadde telefon med abonnement fra netcom, og ville gjerne ha ny mobil. Fikk betale ut avdragene som var igjen på den gamle, og fikk ny telefon på det gamle abonnementet. Ring kundeservice der du hører til og spør:)

Skrevet

Hva med å bare forhøre deg med selskapet du har abonnementet hos?

Anonymous poster hash: a5f39...450
Skrevet

Som oftest er gebyret for å si opp abonnementet høyere enn de resterende månedsbeløpene. De fleste teleselskaper har gjerne en form for "min side" hvor man kan logge inn på deres nettsider med telefonnummer og passord og få oversikt over hva det eventuelt vil koste. Tidligere hadde jeg telenor og da kunne jeg kjøpe ny tlf med binding før den opprinnelige bindingstida var over, men jeg tror ikke det var snakk om mer enn en måned i forveien.

Skrevet

Det kommer veldig ann på hvilket abonnoment du har. Feks jeg hadde chess, di har ingen bindingstid selv om du kjøper telefon, så jeg betalte kun ned de restrerende lappene som var igjen på telefonen. Men nå har jeg tele2, noe som tilsier at jeg må betale ned telefonen, samt et bruddgebyr. :) Så hvilket abonnoment/leverandør kjøpte du telefonen hos? :)

Anonymous poster hash: 5d88e...6b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...