AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Har du noen gang avvist noen for å deretter bli bedre kjent og så angret på at du avviste han/henne? Funnet ut at du ville likevel? Hva gjorde du og hvordan gikk det?Anonymous poster hash: 4b784...bc6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 DyttAnonymous poster hash: 4b784...bc6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Ingen som har opplevd dette?Anonymous poster hash: 4b784...bc6
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Aldri avvist, men har blitt avvist og blitt fortalt år senere at det er noe de har angret på. Hver gang blir jeg litt sånn "Og det er relevant nå fordi?" 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Aldri avvist, men har blitt avvist og blitt fortalt år senere at det er noe de har angret på. Hver gang blir jeg litt sånn "Og det er relevant nå fordi?" År, faktisk! Og det kom helt ut av det blå også?Anonymous poster hash: 4b784...bc6
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 År, faktisk! Og det kom helt ut av det blå også?Anonymous poster hash: 4b784...bc6 Nja... Har jo hatt en god tone med disse frøknene i sin tid, og alltid vert i ytterkanten av hverandres omgangskrets, så en har jo merket flørt og tilnærmelser i fylla. Men når tilståelsene kommer i fortrolig samtale i edru tilstand, da undres en jo. Er ikke så lenge jeg møtte hun ene av disse. Fikk en skikkelig god klem, bredt smil og hun rødmet hardt. For så vidt et godt kompliment. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Fått høre av flere at DE angrer, men jeg har ikke akkurat prøvd det samme selv. Fått høre det av brødre av venninnene mine, av kompiser og folk jeg hang med før. Til min store overraskelse! Men hyggelig å få beskjed om 5-10 år etter. Anonymous poster hash: 9f4cf...374 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå