AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Noen som kan dele erfaringer fra Spenst i Fredrikstad? Hva er bra? Hva er ikke bra? Hvordan er garderobene, dusjene og badstua? Hvilken aldersgruppe frekventerer treningsstudioet om ettermiddagen og kveldene?Anonymous poster hash: 1b785...ab1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 1b785...ab1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 jeg har hatt en treningstime der, flotte lokaler, ikke så veldig stort men likevell alt du trenger, egentlig akkurat hva du vil forventet av et Spenstsenter med en så fin beliggenhet. Det gjelder også klientellet; jeg oppfattet et preg av elitemosjonister, trophywifes, og pakistanere med løftehansker og hvit joggebukse. Hadde valgt Spens på brygga der om det hadde vært mest praktisk, og ikke var brydd om den litt snobbete atmosfæra trener nå ved Plankebyen Crossfit på gressvik. Det blir aldri igjen noe vanlig treningsenter på meg, kjempeflotte lokaler men stikk motsatt klientell, kjempesamhold med hyggelige (kjekke) og dyktige instruktører og trening jeg blir svett av! Anonymous poster hash: 30995...fea
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Takk for svar! Gressvik blir dessverre altfor langt unna. Alternativene er Elixia Kråkerøy eller Actic Kongstenhallen. Jeg får teste ut Spenst. Skal overleve både trofeer og pakistanere i hvite joggebukser. Det klientellet jeg liker minst er tenåringer (vgs-elever), og jeg håper de heller trener andre steder. Anonymous poster hash: 1b785...ab1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Trofeer = trofekoner ☺Anonymous poster hash: 1b785...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå