AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg skrev en tråd for noen uker siden som heter "Helvete løs pga tante" ( link: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=854637?st=0 ) Etter denne hendelsen har familien min snudd meg ryggen, gir all sin støtte til min alkoholiserte tante og både psyken og selvtilliten min har mer eller mindre nådd bånn. Jeg sliter enkelte dager med å komme meg gjennom dagen. Har slitt med kraftig depresjon før og nå føler jeg at den har kommet tilbake. Neste søndag er det meningen at jeg skal på ferie med mine foreldre, søster og svoger. En tur som varer i 2 uker og som vi har bestilt for lang tid tilbake. Dette har jeg gledet meg til før det med tanten min skjedde. Nå gruer jeg meg, psyken er ikke på topp, jeg ser ikke for meg at dette blir en tur jeg kan nyte og at jeg burde holde meg hjemme. Dette er jo i tillegg en tur med søsteren og moren min som støtter tanten min fullt. I tillegg føler jeg meg brydd overfor min svoger som selvfølgelig har hørt min søsters versjon. Jeg har angst og føler at dette kommer til å trigge angsten min veldig under turen. Alt i alt. Hva mener dere? Hadde dere reist hvis dere var i mine sko? Anonymous poster hash: fb2fc...46e
Intiusjon Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg skrev en tråd for noen uker siden som heter "Helvete løs pga tante" ( link: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=854637?st=0 ) Etter denne hendelsen har familien min snudd meg ryggen, gir all sin støtte til min alkoholiserte tante og både psyken og selvtilliten min har mer eller mindre nådd bånn. Jeg sliter enkelte dager med å komme meg gjennom dagen. Har slitt med kraftig depresjon før og nå føler jeg at den har kommet tilbake. Neste søndag er det meningen at jeg skal på ferie med mine foreldre, søster og svoger. En tur som varer i 2 uker og som vi har bestilt for lang tid tilbake. Dette har jeg gledet meg til før det med tanten min skjedde. Nå gruer jeg meg, psyken er ikke på topp, jeg ser ikke for meg at dette blir en tur jeg kan nyte og at jeg burde holde meg hjemme. Dette er jo i tillegg en tur med søsteren og moren min som støtter tanten min fullt. I tillegg føler jeg meg brydd overfor min svoger som selvfølgelig har hørt min søsters versjon. Jeg har angst og føler at dette kommer til å trigge angsten min veldig under turen. Alt i alt. Hva mener dere? Hadde dere reist hvis dere var i mine sko? Anonymous poster hash: fb2fc...46e Pleier sjeldent å si til andre hva de skal eller ikke skal gjøre, men av personlig erfaring råder jeg deg til å bli hjemme. Du kjenner deg selv best,og du har tydelig stor selvinnsikt da du ser at du er på vei inn i depresjon igjen. Virker og som magefølelsen din fraråder deg i å reise? Stol på den :-) Dro selv på en tur engang da jeg var totalt nedkjørt psykisk. Visste at jeg ikke burde dratt men dro alikevel. Det skjer ikke igjen. Ta vare på deg selv nå. Vær alene eller med mennesker som vil deg godt og som er en støtte :-) 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Jeg skrev en tråd for noen uker siden som heter "Helvete løs pga tante" ( link: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=854637?st=0 ) Etter denne hendelsen har familien min snudd meg ryggen, gir all sin støtte til min alkoholiserte tante og både psyken og selvtilliten min har mer eller mindre nådd bånn. Jeg sliter enkelte dager med å komme meg gjennom dagen. Har slitt med kraftig depresjon før og nå føler jeg at den har kommet tilbake. Neste søndag er det meningen at jeg skal på ferie med mine foreldre, søster og svoger. En tur som varer i 2 uker og som vi har bestilt for lang tid tilbake. Dette har jeg gledet meg til før det med tanten min skjedde. Nå gruer jeg meg, psyken er ikke på topp, jeg ser ikke for meg at dette blir en tur jeg kan nyte og at jeg burde holde meg hjemme. Dette er jo i tillegg en tur med søsteren og moren min som støtter tanten min fullt. I tillegg føler jeg meg brydd overfor min svoger som selvfølgelig har hørt min søsters versjon. Jeg har angst og føler at dette kommer til å trigge angsten min veldig under turen. Alt i alt. Hva mener dere? Hadde dere reist hvis dere var i mine sko?Anonymous poster hash: fb2fc...46e Legebesøk, og benytting av avbestillingsforsikring? Betaler du eller andre for din bilett? Er det de, så bør de få raskest mulig beskjed dersom du ikke blir med, slik at de evt rekker å forandre på bilettene og evt be med en annen person Anonymous poster hash: 25ee7...8cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå