AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Hei, og huff. Jeg har pratet med en fyr jeg traff på tinder i flere uker nå. Det har vært koselig, og vi har prøvd å avtale møte flere ganger, men jeg har vært litt skeptisk og har vel vært mer "opptatt" enn som så. I det siste har vi også pratet masse og lenge på telefon. Vi har/hadde en avtale om å møtes i dag.. Men jeg har backet ut. Har ikke sovet de siste nettene føles det ut som, bare gruet meg. Redd for at han skal bli skuffet. Noe jeg vet han vil bli, for han har noen høye krav... Og de tilfredsstiller ikke jeg, føler jeg. Virker som om han har veldig høy selvtillit. På meldinger kan han være grisete, noe som har fått meg til å tvile mye. Har hatt nulltoleranse for det og avvist glatt hver gang. Når vi prater sammen er han hyggelig, dog litt hintete, men igjen - jeg er avvisende. Rart han fortsatt vil prate med meg, egentlig, men kanskje "jakten" er spennende og at jeg ikke samarbeider? Aner ikke hvordan gutter tenker her, likevel... Jeg skrev en sms til han istad om at jeg gruet meg mer, jo mer jeg tenkte på det, at jeg var redd han kom til å bli skuffa og dermed ikke kom til å møte han i dag. Jeg er livredd for svaret som kommer når han kommer hjem fra jobb, skrudd av telefon. Han kommer nok til å ringe. Jeg vet han har sett frem til møtet og jeg har så dårlig samvittighet nå. Men det føles absolutt ikke riktig for meg. Likevel er jeg helt råtten innvendig... Glad jeg i det minste kunne sende en ærlig melding, og ikke "pappa har fått hjerteinfarkt, sorry, vi kan ikke møtes i dag". Det skal også sies at jeg har møtt et par stykker fra nettet/tinder før, og det føltes på langt nær ikke som dette. Jeg stoler på fyren, jobber i blålysetaten, men det er bare noe der som ikke stemmer.... Såå... Fortell meg vær så snill at jeg har gjort riktig valg ved å ikke møte han - jeg føler meg så slem og med dårlig samvittighet nå. Trengte å lette på dette ved å skrive.. Anonymous poster hash: 25d56...a1c
Gjest Pheel Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Ja, stol på magefølelsen din og la være. Føles det ikke riktig, så er det neppe det. Samtidig så kan du jo bare dra på en date og se, for så å evt. kutte kontakten på en ok måte etter det om det ikke var noen kjemi fra din side evt. begges. 1
Erazor Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Det er selvsagt helt opp til deg om du vil møte ham, og dersom du ikke synes det kjennes riktig, så er det helt greit å la være. Jeg synes for øvrig at du med fordel kan være litt mer ærlig om situasjonen sin når du snakker med ham. Slik det er fremstilt i innlegget ditt, så er det ikke lett for ham å vite hva du tenker og føler. Om du ser for deg at situasjonen hadde vært omvendt, og det var han som hele tiden var opptatt eller trakk seg, hvordan ville du ha syntes det var? Å bruke hans krav som unnskyldning blir feil, spesielt siden det er du som tror at du ikke møter kravene hans, og ikke han som sier det. Dersom du oppfatter hans krav som urimelige eller urealistiske, er dette heller noe dere bør ta opp i stedet for at du velger å tolke det som at du ikke er god nok. Når han bruker mye tid på deg, så er det klart at han er interessert, hvis ikke hadde han mest sannsynlig ikke kontaktet deg. For øvrig er det ting som tyder på at dere ikke nødvendigvis vil passe sammen, spesielt at du har nulltoleranse for «grisete» meldinger. Det kan godt være at han har høye krav til en kvinne, men det virker som om du også har høye krav til en mann og hvordan han skal oppføre seg og hva han kan og ikke kan gjøre. Sånn sett er det kanskje like greit at dere ikke møtes. 3
Skilpadden Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Men han får jo noe tilbake om han fortsetter å ta kontakt. Det kan rett og slett være det at siden du er så ''hard to get'', så vil han bare spille mer for å vinne deg. ELLER: Han liker personligheten din og vil virkelig bli kjent med deg. Men, helt ærlig, når du da beskriver ham som hintende, grisete og overivrig, lukter det altså for meg muffins i ovnen. Stol på magefølelsen din 1
Skilpadden Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 For øvrig er det ting som tyder på at dere ikke nødvendigvis vil passe sammen, spesielt at du har nulltoleranse for «grisete» meldinger. Det kan godt være at han har høye krav til en kvinne, men det virker som om du også har høye krav til en mann og hvordan han skal oppføre seg og hva han kan og ikke kan gjøre. Sånn sett er det kanskje like greit at dere ikke møtes. Men, hvor riktig er det for en mann å være ''grisete'' med en dame han ikke er sammen med? Det forteller jo litt om karakteren hans
GammelKaktus Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Det er alltid lurt å stole på magefølelsen, hadde gjort det samme som deg
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Det er selvsagt helt opp til deg om du vil møte ham, og dersom du ikke synes det kjennes riktig, så er det helt greit å la være. Jeg synes for øvrig at du med fordel kan være litt mer ærlig om situasjonen sin når du snakker med ham. Slik det er fremstilt i innlegget ditt, så er det ikke lett for ham å vite hva du tenker og føler. Om du ser for deg at situasjonen hadde vært omvendt, og det var han som hele tiden var opptatt eller trakk seg, hvordan ville du ha syntes det var? Å bruke hans krav som unnskyldning blir feil, spesielt siden det er du som tror at du ikke møter kravene hans, og ikke han som sier det. Dersom du oppfatter hans krav som urimelige eller urealistiske, er dette heller noe dere bør ta opp i stedet for at du velger å tolke det som at du ikke er god nok. Når han bruker mye tid på deg, så er det klart at han er interessert, hvis ikke hadde han mest sannsynlig ikke kontaktet deg. For øvrig er det ting som tyder på at dere ikke nødvendigvis vil passe sammen, spesielt at du har nulltoleranse for «grisete» meldinger. Det kan godt være at han har høye krav til en kvinne, men det virker som om du også har høye krav til en mann og hvordan han skal oppføre seg og hva han kan og ikke kan gjøre. Sånn sett er det kanskje like greit at dere ikke møtes. Takk for svar. Han er såpass ærlig som at "gleder meg til å treffe deg, så får jeg se om du er stygg eller ikke." Vi har sendt bilder oss i mellom og han har jo et inntrykk av meg sånn sett - og sier jeg ser fin ut, men at han er kresen, har høye krav osv. Jeg blir bare så satt ut av det. Hvilke verdier han setter først her, om du forstår hva jeg mener. Anonymous poster hash: 25d56...a1c
Erazor Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Men, hvor riktig er det for en mann å være ''grisete'' med en dame han ikke er sammen med? Det forteller jo litt om karakteren hans Jeg er ikke helt enig. Hvor åpen man kan være om seksualitet sier en del om hva slags holdninger man har til det, noe som kan bli viktig i et forhold. Dersom seksualitet blir et tabu i samtaler fra starten, så ser jeg for meg at det kan bli et potensielt problem. Nå vet vi for øvrig ingenting om hva slags grisete meldinger som er sendt til TS, for å være ærlig, så vet jeg ikke en gang hva som regnes for å være en grisete melding. Men når TS hevder å ha nulltoleranse, så kan det være et tegn på at meldingene ikke nødvendigvis trenger å være så ekstremt «grisete».
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Og; Han har vært veldig klar på at han ikke liker løse jenter, ved flere anledninger. Og det er jo forståelig, at han ikke ønsker å holde på med ei som har vært på mange andre. Slik er jeg heller ikke, og det vet han. Likevel ønsker han seg løse bilder av meg og har vært veldig på at vi må overnatte første gang vi møtes. Hvis han likte hva han så, vel og merke..... Anonymous poster hash: 25d56...a1c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Er det i det hele tatt noe å lure på? Magefølelsen sier nei, og det høres jo ikke ut som du trives med en mann som er såpass overfladisk (og dobbeltmoralsk, skal man gå utifra informasjonen i den siste posten din). Anonymous poster hash: 08e03...fe7 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Jeg synes det skal være mer behagelig og gøy å møte en fyr, enn det du beskriver her. Høres ut som du angrer deg, så la vær! Anonymous poster hash: 32ed7...8d8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Og; Han har vært veldig klar på at han ikke liker løse jenter, ved flere anledninger. Og det er jo forståelig, at han ikke ønsker å holde på med ei som har vært på mange andre. Slik er jeg heller ikke, og det vet han. Likevel ønsker han seg løse bilder av meg og har vært veldig på at vi må overnatte første gang vi møtes. Hvis han likte hva han så, vel og merke..... Anonymous poster hash: 25d56...a1c Ooo, dropp dette. For en fyr.......... Høres ut som at damer for han handler om seg selv og penisen hans.. Jeg mener.. Hva med deg? Hva har han å tilby deg? annet enn usikkerhet da. Anonymous poster hash: 32ed7...8d8 3
Erazor Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Takk for svar. Han er såpass ærlig som at "gleder meg til å treffe deg, så får jeg se om du er stygg eller ikke." Vi har sendt bilder oss i mellom og han har jo et inntrykk av meg sånn sett - og sier jeg ser fin ut, men at han er kresen, har høye krav osv. Jeg blir bare så satt ut av det. Hvilke verdier han setter først her, om du forstår hva jeg mener. Anonymous poster hash: 25d56...a1c Må le litt her, men dersom fyren sier dette på ramme alvor og uten glimt i øyet, så er det ikke rart at du ikke klarer å ta ham seriøst. Det vittige er jo at det faktisk er mye sant i det han sier - man møtes tross alt for å se om det finnes en kjemi der, som ofte går på om man synes den andre er tiltrekkende eller ikke. Men måten han legger det frem på, er uvanlig. Det virker som om han ønsker og/eller trenger en stor grad av kontroll, og det kan være et dårlig tegn. Slik jeg ser det, er det ikke noe tap for deg om du velger å droppe fyren. Om du velger å gå videre, ville jeg glatt ha svart ham med samme mynt for å nøytralisere litt av den kontrollen han forsøker å få. Sier han at han vil møtes for å se om du er stygg, så svar og si at ja, det blir kjekt, jeg håper jo at du ikke er stygg du heller, og sånt vet man jo ikke før man treffes i virkeligheten. Sier han at han vil ha løse bilder, så si «du får finne deg en løs jente da, eller vent, det ville du jo ikke ha». Måten han eventuelt takler en slik reaksjon på, vil si en del om hvordan han egentlig er. 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 Takk for tilbakemeldinger Nå gjenstår det å se hva han svarer meg.. Huff.... TS Anonymous poster hash: 25d56...a1c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Han ringer nå.... Jeg tørr ikke å ta den. Det skjer ikke. ts Anonymous poster hash: 25d56...a1c
Skilpadden Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Han ringer nå.... Jeg tørr ikke å ta den. Det skjer ikke. ts Anonymous poster hash: 25d56...a1c Bare ta telefonen og snakk med ham. Også oppdaterer du oss.
Gjest rådyr Skrevet 10. august 2014 #18 Skrevet 10. august 2014 Hadde du ikke skrudd av telefonen? Jeg hadde ikke møtt ham om jeg var deg, men jeg er lei hele date-opplegget.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #19 Skrevet 10. august 2014 Når det er så ubehagelig før dere har møttes, dropp fyren.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #20 Skrevet 10. august 2014 Hadde du ikke skrudd av telefonen? Jeg hadde ikke møtt ham om jeg var deg, men jeg er lei hele date-opplegget. Snakket med venninne og glemte å skru av igjen.. Teit å rømme, men får noia. Lar være å sjekke den til etterpå. Anonymous poster hash: 25d56...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå