AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg og typen satt og så på film i går kveld. Jeg så at han satt og så på meg hele tiden, så jeg spurte: Er det noe eller? Hva skjer? Og han bare smilte lurt og så på filmen, men så så jeg i sideblikket at han så bort på meg igjen. Til slutt sa han: du..? Hva hadde du svart hvis jeg spurte om du ville gifte deg med meg? Og jeg sa: jeg hadde nok svart ja, tenker jeg. Etter det kysset ham meg og sa: så bra! Og dro meg inntil seg. Så så vi ferdig filmen og la oss. I dag tidlig da jeg våknet hadde han festet en post-it på speilet der det sto: elsker deg! Før han dro på jobb. Noe som er veldig utypisk for ham. Da begynte jeg å lure på om det i går faktisk han ha vært et reelt frieri?!? Jeg tolket det mer som et hypotetisk spørsmål. Burde selvsagt ha oppklart det i går, men jeg var så oppslukt i filmen. Blir litt flaut å spørre ham i dag, eller? Hva tror dere? Hilsen dumme meg.Anonymous poster hash: 290ad...8c2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Du er nok forlovet, og skal nok ikke se bort fra at du ble gravid i samme slengen!Anonymous poster hash: 62c72...cff 7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Kanskje bare vente og se om du får en ring? Anonymous poster hash: d5c99...ab7
Gjest Chloe87 Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Jeg tror han planlegger å fri og ble glad siden han vet du vil si ja.
Berit Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Jeg tror han planlegger å fri og ble glad siden han vet du vil si ja.
inlovewith Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Jeg ville nok heller ikke tolket dette som et frieri, men nå som han vet hvor du står er det kanskje ikke så langt unna? hyggelig å vite at han ønsker å gifte seg med deg en gang uansett da!
Hecubaa Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Et "frieri" som du er usikker på om faktisk var et frieri kan jo bare ikke være et frieri tenker jeg :/
Sapientia Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Jeg hadde ikke tolket det som et frieri der og da, men jeg hadde nok ikke blitt så veldig overrasket om han spurte med en ring en gang i ikke for fjern fremtid
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Syntes du selv at det var ett frieri? For meg er det ikke frieri før ringen er på fingeren. Forloveden min ploppet ut samme spørsmål du fikk en gang vi var på telttur, og da sa jeg at jeg ville jo gifte meg. Men da måtte han fri ordentlig! Så noen uker etter kom han med ring, ned på kne og hele pakka:) Viktigste er vel å ikke pushe han, men prøve å få litt klarhet i det. Og du, sånt kan ikke være flaut å snakke om hvis dere har planer om å gifte dere og tilbringe resten av livet sammen;p så spør han rett ut..Anonymous poster hash: 460ce...edb
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Takk for svar. Jeg kan jo nevne at jeg har sagt til ham en gang (for lenge siden) at jeg synes forlovelsesringer er bortkastede penger og at det er kleint med frierier hvor man går ned på kne. Jeg føler det er så oppbrukt og amerikansk... Vet ikke om han husker dette, for det var i tiden da vi var ganske ferske kjærester. Vi har ikke snakket så mye om det etterpå, for jeg har tenkt at hvis han vil fri, får han gjøre det på den måten som føles riktig for ham, uten at jeg skal legge noen føringer på det. Det er derfor jeg er så usikker nå, for egentlig synes jeg det hadde vært den mest romantiske måten å fri på, bare helt tilfeldig i sofaen uten ring eller blomster. Men da hadd han vel spurt på en annen måte? Vel, jeg får vel bare kvinne meg opp til å snakke med ham når han kommer hjem fra jobb...Anonymous poster hash: 290ad...8c2
SoftKitty Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Jeg ville ikke tolket det som et frieri. Ville bare latt det ligge, HVIS han mot all formodning går rundt og tror dere er forlovet så vil han garantert ta det opp eller nevne det på et tidspunkt ganske snart. Mer sannsynlig så har han tenkt på å kanskje fri og ble glad fordi du ga signaler om at du også ville det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå