Gå til innhold

Michael Kors-veske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en MK-veske til bursdagen min i sommer, og fikk dermed et bittelite problem servert samtidig. Jeg føler meg ikke vell med designervesker, og er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Skal jeg bruke den selv om det føles feil, eller selge den? Det føles grusomt å skulle selge en såpass dyr gave, men de jeg fikk den av har mer enn nok penger, og jeg vet at de ikke ville bebreidet meg om jeg selger den, men så var det den samvittigheten min, da... Det er vel frekt å gi tilbake gaven til dem jeg fikk den av også, er det ikke?

Kan noen fortelle meg navnet på denne modellen, og hvor mye jeg evt kan forvente å få for den?

Anonymous poster hash: 65d9a...8f1

post-37809-0-75156700-1407665999_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Michael Kors er ikke designervesker

Anonymous poster hash: 69e0f...b10

• Liker 5
Skrevet

Michael Kors er ikke designervesker

Anonymous poster hash: 69e0f...b10

Wow, takk for hjelpen din!

Jeg har som sagt ikke peiling, men den koster mer enn de fleste veskene jeg bruker, og den har et merke som det er "stor stas" for 16-åringer å bære. Dermed blir det automatisk noe jeg føler er ubehagelig å bruke.

• Liker 4
Skrevet

Jeg fikk også en dyr fin veske som jeg ikke ville ha. Jeg gav den til min mor (kunne si hun lånte den). Hun ble veldig glad for den.

Skrevet

Det er ikke akkurat hva jeg vil kalle en designveske, men du får nok lett solgt den på bloppis / finn.no / facebook. :blomst:

Anonymous poster hash: afcac...246
Gjest princess123
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor det ikke er en designerveske? Jeg har heller ikke så mye peiling. Michael Kors er jo et kjent merke som selger vesker, hva er det som gjør at det ikke er en designervekse?

Og hva slags veske er det?

Skrevet

Skjønner godt at du vil selge vesken :) Legg den ut på Finn! Tipper den blir solgt fort.

Anonymous poster hash: 358fc...923
Skrevet

Det er ikke en designerveske og den er ikke så dyr som du tror den er, du kan vel selge den for 1500-2000kr.

Anonymous poster hash: c6d23...ad4

Skrevet

Det er visst in å hate MK-vesker...

Sjekk på finn og sammenlign med priser der.

Anonymous poster hash: 2b5d3...d56
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke en designerveske og den er ikke så dyr som du tror den er, du kan vel selge den for 1500-2000kr.

Anonymous poster hash: c6d23...ad4

Hva som er dyrt og ikke er vel opp til den som sitter med lommeboka å bestemme, men 2000 kr er i hvert fall mer enn mitt vanlige veskebudsjett som student rommer. Jeg har ikke sagt noe om hvor dyr jeg TROR den er, men jeg VET at den er dyrere enn veskene til maks 500 som jeg vanligvis går med ;)

Takk for rådene, alle sammen!

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er ikke MK designerveske?

Fordi "alle" har den, og den ikke koster 20 000,-

MK er faktisk vel ansett som designer, både når det kommer til klær, vesker osv.

Anonymous poster hash: 3b98b...0d1

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er ikke MK designerveske?

Fordi "alle" har den, og den ikke koster 20 000,- ?

MK er faktisk vel ansett som designer, både når det kommer til klær, vesker osv.

Glemte spørsmålstegn bak 20 000,-

Skrevet

En veske til 3600 kr kvalifiserer ikke til å være designerveske. Det er ikke dyrt nok. Folk på KG driter penger ser du og skal ha Chanel til 25 000.

• Liker 4
Skrevet

En veske til 3600 kr kvalifiserer ikke til å være designerveske. Det er ikke dyrt nok. Folk på KG driter penger ser du og skal ha Chanel til 25 000.

Jeg har MK veske og jeg har rådyre vesker til over 10'. Anser likevel MK som designerveske..

• Liker 2
Skrevet

Jeg har MK veske og jeg har rådyre vesker til over 10'. Anser likevel MK som designerveske..

Ja, for det er vel en designerveske selv om den ikke er av de dyreste? De er jo "laget" av en designer.

• Liker 1
Skrevet

Ja, for det er vel en designerveske selv om den ikke er av de dyreste? De er jo "laget" av en designer.

Korrekt :)

Det er bare her inne på KG at egne regler gjelder :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...