Gå til innhold

Han/hun du dater akkurat nå: beskriv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser personen du dater akkurat nå ut? :)

Jeg treffer ikke noen for øyeblikket, men jeg begynte jeg å la tankene vandre... "lurer på hvem jeg ender opp med, om jeg i det hele tatt ender opp med noen....Lurer på hvordan han ser ut"..osv ;)

Kanskje er den du treffer akkurat nå, personen du kommer til å bli gammel med! ;)

Anonymous poster hash: 36705...054
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke sett han siden mai pga en lang ferietur, men kanskje "mannen i mitt liv" har brune og klare øyne, dyp brunt hår, slank, 183 med et utrolig fint smil og sexy stemme..

Har ikke tenkt på han de siste dagene fordi tiden flyr og det er så lenge siden jeg så han, men nå begynte jeg å smile av å tenke på han. Thanks ;)

Endret av AnneBonny
Skrevet

Høy, mørk, litt grått i håret. Armer med mye muskler, slank ellers. Fin klestil og fantastisk i senga.

Anonymous poster hash: 4ce34...26c

Skrevet

Han har blå øyne, solbrun og fin for øyeblikket etter en flott sommer, askeblondt hår og er 178.

:)

Anonymous poster hash: ac80b...c22
Skrevet

Han har et ansikt som lyser av godhet og varme, blå øyne, askeblondt hår, solbrun, muskuløs kropp. Skal møte ham neste uke :)

Anonymous poster hash: 3c955...5c2

Skrevet

Blå øyne, mørkt hår som blir krøllet når det blir langt nok, 185 høy, veltrent og muskuløs. Markerte ansiktstrekk. Snudde meg ikke etter ham i begynnelsen akkurat, men han er en utrolig god mann♡

Skrevet

Blå øyne, mørkt hår som blir krøllet når det blir langt nok, 185 høy, veltrent og muskuløs. Markerte ansiktstrekk. Snudde meg ikke etter ham i begynnelsen akkurat, men han er en utrolig god mann♡

Så hva skal egentlig til for at du snur deg?

Anonymous poster hash: 33ce5...eca

Skrevet

Så hva skal egentlig til for at du snur deg?

Anonymous poster hash: 33ce5...eca

Haha, det kan du si.. kanskje det var fordi jeg ikke var singel da vi møttes første gangen (jeg fikk ikke øynene opp for ham før en god stund etter jeg ble singel altså), og da ble han på en måte automatisk plassert i vennesonen. Heldigvis klarte han å bryte ut fra den ;)

Skrevet

Haha, det kan du si.. kanskje det var fordi jeg ikke var singel da vi møttes første gangen (jeg fikk ikke øynene opp for ham før en god stund etter jeg ble singel altså), og da ble han på en måte automatisk plassert i vennesonen. Heldigvis klarte han å bryte ut fra den ;)

Hvor lang tid tok det før du så han på en annen måte? :)

Anonymous poster hash: c66c0...3ea

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du så han på en annen måte? :)

Hadde kjent og vært med ham omtrent hver dag i 7-8 måneder :)

Skrevet

Hadde kjent og vært med ham omtrent hver dag i 7-8 måneder :)

Ok, takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...