AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Om man skal finne kaloriinnholdet i brennevin, holder det da vanligvis å bruke spritprosenten og sukkerinnholdet? Og teller sukkeret som brukes til å lage spriten når det står sukkerinnholdet på sidene til vinmonopolet? Anonymous poster hash: cede6...52e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Om man skal finne kaloriinnholdet i brennevin, holder det da vanligvis å bruke spritprosenten og sukkerinnholdet? Og teller sukkeret som brukes til å lage spriten når det står sukkerinnholdet på sidene til vinmonopolet? Anonymous poster hash: cede6...52e Sukkeret som står på sidene til vinmonopolet er sukkeret som er i flaska nå. Det som har blitt omdannet til til alkohol står ikke oppført som sukker lenger. Jeg tror det holder med sprit og sukker i de fleste flasker. Kremlikører vil ha litt fett og protein i tillegg da. Jeg spiser lavkarbo, så jeg ser kun på sukkerinnholdet, jeg. Anonymous poster hash: aeba8...86a 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Sukkeret som står på sidene til vinmonopolet er sukkeret som er i flaska nå. Det som har blitt omdannet til til alkohol står ikke oppført som sukker lenger. Jeg tror det holder med sprit og sukker i de fleste flasker. Kremlikører vil ha litt fett og protein i tillegg da. Jeg spiser lavkarbo, så jeg ser kun på sukkerinnholdet, jeg. Anonymous poster hash: aeba8...86a Tusen takk. Anonymous poster hash: cede6...52e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Finnmarkdietten: Drikk til du spyr. Anonymous poster hash: 4b9b4...395
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå