Gå til innhold

Kalori i brennevin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man skal finne kaloriinnholdet i brennevin, holder det da vanligvis å bruke spritprosenten og sukkerinnholdet? Og teller sukkeret som brukes til å lage spriten når det står sukkerinnholdet på sidene til vinmonopolet?

Anonymous poster hash: cede6...52e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man skal finne kaloriinnholdet i brennevin, holder det da vanligvis å bruke spritprosenten og sukkerinnholdet? Og teller sukkeret som brukes til å lage spriten når det står sukkerinnholdet på sidene til vinmonopolet?

Sukkeret som står på sidene til vinmonopolet er sukkeret som er i flaska nå. Det som har blitt omdannet til til alkohol står ikke oppført som sukker lenger. Jeg tror det holder med sprit og sukker i de fleste flasker. Kremlikører vil ha litt fett og protein i tillegg da. Jeg spiser lavkarbo, så jeg ser kun på sukkerinnholdet, jeg.

Anonymous poster hash: aeba8...86a

• Liker 1
Skrevet

Sukkeret som står på sidene til vinmonopolet er sukkeret som er i flaska nå. Det som har blitt omdannet til til alkohol står ikke oppført som sukker lenger. Jeg tror det holder med sprit og sukker i de fleste flasker. Kremlikører vil ha litt fett og protein i tillegg da. Jeg spiser lavkarbo, så jeg ser kun på sukkerinnholdet, jeg.

Anonymous poster hash: aeba8...86a

Tusen takk.

Skrevet

Finnmarkdietten: Drikk til du spyr.

Anonymous poster hash: 4b9b4...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...