AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Noen som har opplevd ekstrem kjemi på mange områder. At det meste har vært helt perfekt, men så har man ikke klart det alikevel. Har hatt hjertet mitt hos en nå i snart to år. Vi har sett hverandre to ganger siden mars. En i mars og en i juli. Sommerfugler i magen og alle følelser tilbake i juli. Men vi klarer desverre ikke å få det til å funke, ønsker ikke gå i detaljer. Er det noen som har lignende historier? Hvor lenge tenkte dere på vedkommende osv osv? Den ene personen dere ikke klarte glemme.Anonymous poster hash: 550c0...b15 1
MissEi Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg forstår ikke, dersom kjemien er på plass og dere begge vil det skal fungere - hva er det som gjør at dere ikke fårcdet til da?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Det har jeg. Vi bare kræsjet med personlighetene våres og han ville ikke tilpasse seg. Dersom begge vil får man det til!Anonymous poster hash: e5072...427 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Det har jeg også, men han ville ikke gjøre noe for å jobbe for forholdet. Uenigheter vil etterhvert oppstå selv om kjemien er der, og når en av partene bare tenker på seg selv er det ikke så lett. Da vi pratet og gjorde ting sammen var alt perfekt - men han ville ikke fortsette inn i fremtiden sammen likevel. Så da måtte vi gi opp da. Anonymous poster hash: ad200...e26
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Har opplevd det. Han var rett og slett ikke forelsket nok. Anonymous poster hash: 239d5...531
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Ja, det blir vel som de over her da. En mann som er skikkelig dårlig på kommunikasjon og som kjører silent treatment i ukesvis i tillegg. Helt til han ikke hører noe fra meg på ett par uker, da melder han. Hans dårlige handlinger provoserer frem mine dårlige osv osv, også er det i gang. På den veien er det. Derfor jeg ikke har møtt han noe særlig siste halvåret. TSAnonymous poster hash: 550c0...b15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå