Mizz_Purrple Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Hei 😃 Jeg har nå gått rundt meg selv de siste 1-2 åra å vurdert å tatovere øyebryn, men har hørt så mye begge veier, så fortsatt like usikker :-S Har dere noe erfaringer? Evt noe å huske/tenke på? Jeg kjenner meg veldig mettet på tegning og forming av bryn hver eneste morgen, da jeg er ekstremt lys blond så de syns ikke ellers, og de har to heeelt forskjellige former derav er det et dagsverk bare å få de delvis like.. Om dere har et sted å anbefale i drammen omegnen, så bare rop ut :-D
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Jeg er i samme situasjon som deg! Har vurdert og revurdert og nølt fordi jeg er livredd det skal bli mislykket... Men etter mye research og lesing av mange tråder på forum kan jeg oppsummere; Veldig mange anbefaler Solvår Hegge (Sol pmu, solsblogg). Hun er vel den som kan mest i Norge om dette og har lang erfaring. Bare sjekk hjemmesiden hennes og på bloggen kan du velge "bryn" så får du se før- etter bilder av alle jobbene hennes. Hun har også en del ansatte hos seg men de vet jeg ikke noe om. Så for å være sikker på at jeg kom til noen som kan det de driver med, bestilte jeg meg time hos henne nylig.. Men ventetiden er over 1 år.... sikkert kortere hos hennes ansatte. Jeg prøvde spørre her inne om tips til andre og da fikk jeg også anbefalt Lene Foseid men fikk høre av andre igjen at de ikke var fornøyde og selv synes jeg formen på brynene hun lager ofte er for unaturlig. Veldig sånn tenåringsbryn. men det er min mening, du kan sjekke facebook der hun har en egen side hvor hun legger ut bl.a bilder av pmu.. Anonymous poster hash: 02873...44b 1
Mizz_Purrple Skrevet 11. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2014 Hehe, ganske lik tankegang vi to 😅 jeg fant ut om henne i går, og var ikke i tvil om at jeg skal dit 😁 Var også fornøyd med bilder jeg så av de ansatte og, så vi får se, har ikke bestilt time enda. Første ledige time (ifølge fb siden deres) er i feb-mars, så noe kortere enn hos hun personlig 😉 Har vurderte en periode et sted i Drammen, frem til jeg kom over ei de hadde klart å tegne hårretningen FEIL VEI!!! Da var de kjapt ute 😅 Lykke til når det er din tur, og håper du blir veldig fornøyd 😁
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Hehe, ganske lik tankegang vi to jeg fant ut om henne i går, og var ikke i tvil om at jeg skal dit Var også fornøyd med bilder jeg så av de ansatte og, så vi får se, har ikke bestilt time enda. Første ledige time (ifølge fb siden deres) er i feb-mars, så noe kortere enn hos hun personlig Har vurderte en periode et sted i Drammen, frem til jeg kom over ei de hadde klart å tegne hårretningen FEIL VEI!!! Da var de kjapt ute Lykke til når det er din tur, og håper du blir veldig fornøyd Ja, det er jo ikke bare-bare å få noe tatovert midt i ansiktet!!! De som tatoverte feil vei tror jeg jeg leste om i avisa... stakkars dame! tror solvår måtte rette opp igjen. Ok, så det er ikke ledig før den tid hos de andre heller.. jeg fikk neste høst igjen. Vurderte å velge en av de andre men nå har jeg ikke hørt noe negativt om sol (bortsett fra ei som syntes hun bestemte for mye over formen men da er det jo bare å si fra når hun tegner på) så da får jeg gå for henne.. og vente.. Lykke til du ogå,legg gjerne ut tråd når du har fått det gjort Anonymous poster hash: 02873...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå