AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Vi har datet en del, jeg har møtt familien hans, og vi oppfører oss som kjærester, selv om vi ikke er det "på papiret". Vi er veldig glade i hverandre, og begge to er innstilt på at dette er noe vi vil gå videre med, selv om vi bor veldig langt unna hverandre, og kommer til å se hverandre sjelden i den tiden vi studerer i forskjellige byer. Det eneste jeg ser på som et problem, og som jeg synes er slitsomt, er at han ikke greier å stole på at jeg ikke kommer til å hooke opp med noen andre. Har prøvd å overbevist han om at jeg ikke er en slik person, og at han er den eneste jeg vil ha, men han sier likevel at han kommer til å bruke lang tid før han greier å stole på meg. Noe av grunnen til det kan være at han har opplevs utroskap i to-tre tilfeller i tidligere forhold. Jeg forstår selvfølgelig at det da kan være vanskelig å ha tillit til jenter, men dette gjør også at jeg automatisk begynner å lure på om jeg kan stole på han, siden han ikke vil stole på meg. Noen tips til hva jeg kan si til han når han begynner med den regla igjen? Synes det er ganske frustrerende. Vi er forresten begge 20 år. Tusen takk på forhånd Anonymous poster hash: a6980...7e0
Biloba Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 "Du må nesten selv bestemme deg for om du synes jeg er noe å ha og tror at jeg er en all right jente, for jeg vil ikke være i et forhold hvor det blir stilt spørsmålstegn ved min ærlighet og lojalitet hele tiden." Ikke la ham holde på med å fiske etter forsikringer ved å stille mistillit til deg. Det er bare destruktivt. Du fortjener å bli behandlet som en oppegående og ærlig person? 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 "Du må nesten selv bestemme deg for om du synes jeg er noe å ha og tror at jeg er en all right jente, for jeg vil ikke være i et forhold hvor det blir stilt spørsmålstegn ved min ærlighet og lojalitet hele tiden." Ikke la ham holde på med å fiske etter forsikringer ved å stille mistillit til deg. Det er bare destruktivt. Du fortjener å bli behandlet som en oppegående og ærlig person? Det er det jeg også mener. Selv om jeg forstår at ting "henger litt igjen" etter at tidligere kjærester har vært utro, så synes jeg at jeg som enkeltperson skal få en sjanse, uten at han må poengtere hele tiden at han ikke klarer å stole helt på meg. Hvis jeg spør han om han virkelig tror at jeg kommer til å hooke opp med noen andre, sier han at han ikke tror det, men at han likevel ikke kan være hundre prosent sikker. Jeg kan jo ikke gjøre noe med hva han føler og tror, men synes det blir så slitsomt når han snakker om det så ofte som han gjør. Men det kan jo også være at han bare er litt utrygg på meg, siden vi ikke har kjent hverandre kjempelenge ennå. I tillegg bor vi jo langt unna hverandre, og derfor kan vi ikke "kontrollere" hva hverandre gjør. Anonymous poster hash: 89d13...70f
MissEi Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Gi han tid så kommer han gradvis til å stole på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå