AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg er litt engstelig hva gjelder bilkjøring og barn. Jeg er redd for at jeg skal kræsje, både da jeg kjører med barna og uten barna. Jeg er også litt engstelig når barna kjører bil med andre. Min store skrekk er å havne i bilulykke med fatale utfall Jeg har en jobb hvor jeg daglig ser hvor mye stygg kjøring og nesten ulykker det er her i landet, og det er skremmende. Synd at det ikke er satset skikkelig på trygge og gode veier, slik som i Sverige. Jeg er jo klar over at det er dødsulykker i Sverige også, men i forhold til folketall er det mye lavere. Vei standarden får jeg ikke gjort stort med, så jeg får bare kjøre forsiktig å håpe det beste. Aller mest engstelig er jeg når barna kjører med andre, tenk om noe skjer og jeg ikke er der. Jeg prøver å tenke at det sikkert ikke skjer oss, men samtidig tenker jeg på hvorfor vi skal være skånet for det, for det skjer jo NOEN.Anonymous poster hash: f4cf3...89f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Det samme gjelder forresten å ta en kjærestehelg borte også. Jeg kvier meg fordi jeg er redd noe skal skje. Anonymous poster hash: f4cf3...89f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Jeg har en jobb hvor jeg daglig ser hvor mye stygg kjøring og nesten ulykker det er her i landet, og det er skremmende. Synd at det ikke er satset skikkelig på trygge og gode veier, slik som i Sverige. Jeg er jo klar over at det er dødsulykker i Sverige også, men i forhold til folketall er det mye lavere.Anonymous poster hash: f4cf3...89f Hvis du jobber med dette så burde du også vite at antall trafikkdrepte ligger likt pr 100000 innbyggere i Norge og Sverige. Så kommentaren om veistandarden er et skikkelig bomskudd. Norden generelt ligger i toppen når det kommer til trygghet i trafikken, men med Norge og Sverige som de beste. Anonymous poster hash: 531a6...26d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Hvis du jobber med dette så burde du også vite at antall trafikkdrepte ligger likt pr 100000 innbyggere i Norge og Sverige. Så kommentaren om veistandarden er et skikkelig bomskudd. Norden generelt ligger i toppen når det kommer til trygghet i trafikken, men med Norge og Sverige som de beste. Anonymous poster hash: 531a6...26d Jeg har ikke skrevet at jeg jobber innenfor veimyndigheten. Om det er feil det med dødelighet i Sverige og Norge i forhold til folketall så beklager jeg. Jeg har en annen jobb hvor jeg daglig ser stygg kjøring. Anonymous poster hash: f4cf3...89f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå