skruf Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg skal såklart ringe fertilitetsklinikken i morgen, men likevel er jeg ganske nervøs for om det vil ha innvirkning, så jeg lurer på om noen har erfaring med dette.. Er som skrevet i gang med IVF, og skal ha uttak tirsdag. Setter eggløsningsprøyta i kveld. Torsdag ettermiddag begynte jeg å bli syk med halsvondt og feber, og igår var det så ille at det kjentes ut som om jeg skal til å hoste opp lungene mine. Var til lege og fikk konstantert halsbetennelse og bronkitt. Holder feberen nede med paracet, drikker mye vann og varme drikker, og fikk antibiotika. Sa til legen at vi er igang med IVF, og jeg fikk antibiotika som ikke er farlig for gravide. Tror dere de kommer til å stanse prosessen med IVF pga dette? F... innerst inni altså! Dette er tredje runden vår, og nå har jeg såklart mange fine egg, hele 16 stk.
Askmeagain89 Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg var skikkelig dårlig første gangen. Gikk på antibiotika, var sykemeldt, høy feber og skikkelig dårlig. De avbrøt ikke mitt forsøk. Andre gangen var det ny antibiotikakur pga urinsveisinfeksjon fra første gang og var igjen dårlig. Ble ikke avbrutt pga sykdom, men manglende egg. Vet ikke hvordan praksisen er i Norge. 1
skruf Skrevet 10. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2014 Takk for beroligende svar Askmeagain89 Satser på at alt går bra, så får jeg heller ta noe hostedempende før uttaket så jeg ikke får tidenes hostekule i det de stikker inn nåla
Askmeagain89 Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Krysser fingrene for deg :-) God bedring! 1
Harlekin Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Jeg vet ingenting om dette, men så lenge sykdommen/medisinene ikke har noen betydning for utfallet av forsøket eller påvirker eggmengden/kvaliteten, kan jeg ikke tro at de vil avbryte forsøket. Lykke til med forsøket, forresten! 1
skruf Skrevet 10. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2014 Takk Harlekin Tar bare paractet og antibiotika som er greit for gravide å ta, så da bør det være kurant at jeg går på det ved innsett også vil jeg tro.. Bør vel også ta noe hostedempende før uttak så jeg ikke får ei real hostekule idet legen stikker inn nåla.....grøss!
Silfen Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 I flere andre land er det en del av regimet å gi antibiotika i forbindelse med egginnsetting, så jeg regner med at selve medisinen ikke skal ha noe å si. 1
skruf Skrevet 10. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2014 Det var jeg ikke klar over Silfen, men da føler jeg meg iallefall trygg på den antibiotikaen jeg går på nå. Paracet skal også være trygg. Har og tatt bronkyl, men det får jeg heller kutte ut før innsett av egg..hvis den ikke kan taes da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå