Gå til innhold

Hvordan kan døra smelle igjen uten trekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså det var ett vindu som sto åpent i rommet hvor døra smalt igjen. Var så vidt en glipe på det og det er på motsatt vegg av døra. Trodde kun den kunne smelle igjen om det var gjennomtrekk?

Anonymous poster hash: 8e4fd...506

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det holder med trykkforskjeller.

• Liker 3
Skrevet

Spøkelser selvsagt!

Sov ikke godt i natt for å si det sånn. Døra smalt igjen sykt hardt også til å bare stå litt på gløtt.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Sov ikke godt i natt for å si det sånn. Døra smalt igjen sykt hardt også til å bare stå litt på gløtt.

Det heter overtrykk og undertrykk og forklares med kjente fysiske lover. Mer spennende enn det er det ikke.

• Liker 5
Skrevet

Det heter overtrykk og undertrykk og forklares med kjente fysiske lover. Mer spennende enn det er det ikke.

Håper det. Fikk hvert fall støkken i meg.

Gjest Blondie65
Skrevet

Kan trådstarter forklare en skeptiker som meg - en gang for alle - hvordan det har seg at når noe spesielt skjer tyr:

1) trådstarter til overnaturlige forklaringsmodeller først og får ødelagt nattesøvnen

2) Blondie og alle andre skeptikere til naturlige forklaringsmodeller først og sover godt.

Jeg er ikke spesielt mørkredd. Ikke er jeg spesielt ute etter å avmystifisere overnaturlige femomen heller. Tvet om. La det nå for svingende skje noe som ikke kan forklares naturlig slik at jeg også får del i denne troen på det overnaturlige da. Hvorfor skjer ikke overnaturlige ting rundt skeptikere mens de som tror på det drukner i slike opplevelser?

Dette har jeg alltid lurt på.

Skrevet

Kan trådstarter forklare en skeptiker som meg - en gang for alle - hvordan det har seg at når noe spesielt skjer tyr:

1) trådstarter til overnaturlige forklaringsmodeller først og får ødelagt nattesøvnen

2) Blondie og alle andre skeptikere til naturlige forklaringsmodeller først og sover godt.

Jeg er ikke spesielt mørkredd. Ikke er jeg spesielt ute etter å avmystifisere overnaturlige femomen heller. Tvet om. La det nå for svingende skje noe som ikke kan forklares naturlig slik at jeg også får del i denne troen på det overnaturlige da. Hvorfor skjer ikke overnaturlige ting rundt skeptikere mens de som tror på det drukner i slike opplevelser?

Dette har jeg alltid lurt på.

Fordi du ser det du vil se. På samme måte som jeg som er var når jeg ligger i senga med et øye åpent og prøver å sove..

Samboer er bortreist. Hadde dette skjedd om han var hjemme hadde jeg ikke tenkt på det et sekund.

Gjest Blondie65
Skrevet

Fordi du ser det du vil se. På samme måte som jeg som er var når jeg ligger i senga med et øye åpent og prøver å sove..

Samboer er bortreist. Hadde dette skjedd om han var hjemme hadde jeg ikke tenkt på det et sekund. Anonymous poster hash: 8e4fd...506

Ja, dette er det vanlige svaret - med den vanlige avarten "jeg er ikke åpen for ..." Men jeg er faktisk åpen for det meste, og hadde jeg ikke trodd på den naturlige forklaringen måtte jeg søkt svar andre steder.

Skrevet

Å herregud for en tråd.

:skratte: :skratte: :skratte:

Anonymous poster hash: ded7c...a9f
Skrevet

Er nok Even Beinlaus som er på ferde! :ler:

Anonymous poster hash: f3c93...ed1

• Liker 1
Skrevet

Samboer er bortreist. Hadde dette skjedd om han var hjemme hadde jeg ikke tenkt på det et sekund.

Lever du fortsatt på 50-tallet? Må du ha samboer hjemme for å være trygg??? I 2014?

Gjest New_Girl
Skrevet

Lever du fortsatt på 50-tallet? Må du ha samboer hjemme for å være trygg??? I 2014?

Jeg er ikke ts, men jeg er mørkredd og husredd, og da hjelper det selvfølgelig å ha mannen hjemme. Har ingenting med å leve på 50-tallet å gjøre.

• Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet

Lever du fortsatt på 50-tallet? Må du ha samboer hjemme for å være trygg??? I 2014? Anonymous poster hash: ded7c...a9f

Det finnes både kvinner og menn som er mørkredd, uten at de tror på spøkelser eller annet overnaturlig. Tross alt finnes både rotter, kriminelle og andre dyr som kan snike seg rundt.

Skrevet

Jeg legger skylden på regjeringen! :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Jeg legger skylden på regjeringen! :opplyser:

De rød-grønne er ikke lenger i regjering. ;)

Anonymous poster hash: dd6b9...ec6

• Liker 1
Skrevet

Ja, dette er det vanlige svaret - med den vanlige avarten "jeg er ikke åpen for ..." Men jeg er faktisk åpen for det meste, og hadde jeg ikke trodd på den naturlige forklaringen måtte jeg søkt svar andre steder.

Men om det finnes eller ikke, det er jo ikke alle som opplever det fordi om. Har ikke opplevd noe spooky i dette huset før.

Skrevet

Mennesker er flokkdyr og der ett enslig individ lett kan bli skremt av mørke, høye lyder og det ukjente blir man automatisk mer modig av å være en del av "flokken", å være flere enn en.

Anonymous poster hash: 1c575...165

Skrevet

Lurer på hvorfor du er så spydig?

Skrevet

Men om det finnes eller ikke, det er jo ikke alle som opplever det fordi om. Har ikke opplevd noe spooky i dette huset før.

Men det ER ikke noe spooky når det er et vindu som er åpent, da kan undertrykk i et rom få dører eller vinduer til å lukke seg.

Anonymous poster hash: c79ac...355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...