Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har det kommet frem at eksen til min nåværende kjæreste hadde en fetisj som jeg ikke helt klarer å få ut av hodet. Altså, drit?? Hun tente på at hun fikk slikke han der bak, rett etter at han hadde vært på do. Veit ikke om jeg skal le eller grine egentlig. Tenker hun er en forbanna stor gris som faktisk vil ha avføring i kjeften, og tenner på det! Og at han tillot det skjønner jeg ikke.. Hvor normalt er slike ting egentlig? For meg er det jo så langt unna forståelig som det kan komme.. Brekker meg bare ved tanken

Anonymous poster hash: 55e2f...009

Videoannonse
Annonse
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Noe som er umulig er å forklare hvorfor noen har fetisjen de har, hvorfor de tenner på det. Du vil aldri forstå med mindre du har fetisjen selv.

Bæsj, tiss og slike ting er ganske normalt at folk har fetisj for. Trenger ikke være en forbanna stor gris, er ikke som om man velger hva slags fetisj man har.

Skrevet

Det han over sa.

Anonymous poster hash: 75c19...155
Skrevet

Det er xen til din nåværende kjæreste, hvorfor er dette noe du skal bry deg med?

• Liker 2
Skrevet

Det jeg reagerer på er at han forteller deg slike veldig private ting om et annet menneske. For en idiot.

Anonymous poster hash: e6811...c23

• Liker 3
Skrevet

Så bra at de har funnet hverandre i fetisjen da.

Skrevet

troll

Anonymous poster hash: 61fc2...685

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...