AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Typen min liker jenter med en alternativ stil a la suicide girls. Slik jeg forstår det, synes han slike jenter er sexy og interessant. Jeg føler meg utrolig plain; langt lyst hår, går med helt vanlige klær,diskret sminke og har "bare" tre tatoveringer og ingen piercinger. Selv har han masse blekk og liker ting/stiler som er litt utenfor hovedstrømmen. Får en sterk trang til å endre meg, slik at han skal finne meg like tiltrekkende og spennende som han gjør de. Klarer ikke legge det fra meg heller, er så lei av å ikke være den jeg er sammen med sin hoved preferanse. Han finner meg attraktiv ja, men føler likevel han synes slike jenter er mer interessante. Nok et utbrudd fra en frustrert sjel med lavt selvbilde..Anonymous poster hash: 1ff67...2bc
Dricka Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg tenker du ikke trenger å gå sånn til vanlig.. men om du har lyst til å gjøre noe spesielt for han en gang så kan du jo sminke deg og kle deg suicide. Klærne og alt. Gjerne litt sexy. Se på tutorials på nettet og prøv deg frem. Every guy wants a good girl to be bad just for him 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Og dere er sammen fordi? Du skal vell ikke behøve å endre deg i den forstand om du har funnet en parter som elsker deg for den du er.Anonymous poster hash: 17eb6...3b6 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Typen min liker jenter med en alternativ stil a la suicide girls. Slik jeg forstår det, synes han slike jenter er sexy og interessant. Jeg føler meg utrolig plain; langt lyst hår, går med helt vanlige klær,diskret sminke og har "bare" tre tatoveringer og ingen piercinger. Selv har han masse blekk og liker ting/stiler som er litt utenfor hovedstrømmen. Får en sterk trang til å endre meg, slik at han skal finne meg like tiltrekkende og spennende som han gjør de. Klarer ikke legge det fra meg heller, er så lei av å ikke være den jeg er sammen med sin hoved preferanse. Han finner meg attraktiv ja, men føler likevel han synes slike jenter er mer interessante. Nok et utbrudd fra en frustrert sjel med lavt selvbilde..Anonymous poster hash: 1ff67...2bc Du får forsøke å jobbe med selvbilde og ikke det andre bildet (utseendet ditt). Han er med deg og ikke noen med en stil a la suicide girls (hva nå enn det er). Anonymous poster hash: a84ee...f56
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Jeg liker veldig godt "alternative" gutter (er ikke helt sikker på om vi mener det samme). Anywho, kjæresten min er helt vanlig, ikke-rocket type. Fordi om jeg egentlig heller mest mot noe annet, er jeg jo sammen med han fordi han er den han er og ser ut som han gjør. Anonymous poster hash: 3378b...4f4
Gjest Awzm me Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Det er slik du forstår det, og ikke nødvendigvis slik det faktisk er. Spør han om han liker slike, og om han ville blitt glad om du hadde byttet til slik stil selv, da skal du få et klart svar på hvordan han tenker.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Ikke bytt stil hvertfall. Altså, mange liker stilen dems, men det vil ikke dermed si at man ikke liker "vanlige" jenter. Han har valgt deg av en grunn, da betyr det åpenbart ikke så mye for han uansett Anonymous poster hash: c048d...15b
FantasDick Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Jeg foretrekker egentlig alternative gutter, men samboeren min er veldig plain med en litt mer street-look enn alternativ-look. Det er likevel han jeg vil ha - på alle måter. Jeg vil ikke at han skal "bytte" stil for da er ikke han han lengre. Han må isåfall ønske det selv, av andre grunner enn at jeg skal synes han er mer attraktiv fordi jeg liker en annen stil enn den han har. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Jeg liker mange forskjellige stiler på gutter. Her om dagen så jeg en kjekk fyr i en film med cowboy-hatt, liksom. Det betyr ikke at jeg vil gå med cowboy-hatt og at typen skal bli cowboy. Jeg så en langhåra fyr som var kjempe kjekk. Vil ikke at typen min skal se sånn ut uansett. Hadde jeg sett typen min på gata hadde jeg tenkt at han er kjekk. Anonymous poster hash: 6a97a...8c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå