Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert hvis du hadde fått

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En hjemmelaget babyvugge som mannen din hadde snekret selv som morgengave selv om du ikke er gravid? Hadde du blitt glad eller fått litt kvelningsfølelse?

Anonymous poster hash: 78280...d28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En hjemmelaget babyvugge som mannen din hadde snekret selv som morgengave selv om du ikke er gravid? Hadde du blitt glad eller fått litt kvelningsfølelse?

Det spørs litt. Har dere snakket om det å få barn? Er det noe dere begge ønsker dere, og evt når ca?

Anonymous poster hash: 28ad2...10c

• Liker 5
Skrevet

Det hadde kommet helt an på hva vi hadde snakket om i forkant. Hadde jeg gitt uttrykk for å ikke ville ha barn med det første eller i det hele tatt, hadde jeg neppe tatt det veldig positivt opp. Men om det hadde vært noe vi ville begge to innen overskuelig fremtid, tror jeg at jeg hadde synes det var veldig hyggelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde kommet helt an på hva vi hadde snakket om i forkant. Hadde jeg gitt uttrykk for å ikke ville ha barn med det første eller i det hele tatt, hadde jeg neppe tatt det veldig positivt opp. Men om det hadde vært noe vi ville begge to innen overskuelig fremtid, tror jeg at jeg hadde synes det var veldig hyggelig.

Enig med deg :)

Men hva er vanlig å få i morgengave? Er det evt diamanter og smykker TS hadde sett for seg å få i gave?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde begynt å lure på om det var noe helt galt fatt :)

Anonymous poster hash: 4a88f...d8f

Skrevet

Hadde vi ikke hatt barn, og giftet oss (regner med derfor du fikk morgengave) og planene for fremtiden var å få barn, så hadde jeg synes det var en søt gave å få :)

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs litt. Har dere snakket om det å få barn? Er det noe dere begge ønsker dere, og evt når ca?

Vi har snakket litt om det. Men jeg har alltid gitt inntrykk av at vi har veldig god tid. Derfor litt rart at han kommer med denne nå..

AnonymBruker
Skrevet

Vi har snakket litt om det. Men jeg har alltid gitt inntrykk av at vi har veldig god tid. Derfor litt rart at han kommer med denne nå..

Ble du ikke glad for gaven? Ønsket du noe annet i steden?

Jeg hadde blitt glad og rørt over å få en slik gave fra min mann som morgengave

• Liker 3
Skrevet

Hvis vi hadde hatt planer om å prøve å få barn raskt etter bryllupet ville jeg nok satt pris på det, men ville allikevel foretrukket om han hadde ventet til positiv test. Det er noen som sliter med å bli gravide, og skulle vi vise oss å være blant dem ville den vuggen være en veldig sår påminnelse.

Hadde vi ikke snakket om å få barn eller blitt enige om å vente noen år, ville jeg følt meg presset til å fremskynde planene (noe som lett kunne fått meg til å gå i vranglås).

Skrevet

Nå har vi snakket om temaet barn da, men hadde jeg fått en sånn gave uten at det har vært temaet før, hadde jeg blitt glad. Glad for at mannen i mitt liv ønsker å få barn med meg. Hadde ikke følt meg presset i det hele tatt. Å få en babyvugge er en god start på den samtalen, hvis dere ikke har hatt den fra før :)

Anonymous poster hash: b485b...d1f

• Liker 2
Skrevet

Synes det var en søt gave å gi, dere trenger jo ikke få barn nå selv om du har en vugge

Skrevet

Veldig søt gave. Hadde satt så mye mer pris på noe han hadde lagd selv enn noe han hadde brukt fem minutter på hos gullsmeden.

Anonymous poster hash: 4f4b3...941
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde elsket den! Skulle ønske min mann hadde vært så oppfinnsom og handy <3

Anonymous poster hash: 050e6...6c5
Skrevet

Jeg hadde kastet den etter han, ut døra.

Anonymous poster hash: 33ce2...56a
  • Liker 2
Skrevet

Hvordan hadde du reagert hvis du hadde snekret en hjemmelaget babyvugge til kona som morgengave, og hun fikk en så stor kvelningsfølelse at hun postet en tråd om det på et nettforum? Ville du da følt at du hadde giftet deg med den rette?

Anonymous poster hash: 6e32d...210

• Liker 7
Skrevet

Søt gave hvis jeg faktisk hadde vært gravid eller at vi hadde begynt prøvingen. :)

Ikke fullt så begeistret hvis gaven kom uten at vi hadde diskutert barn, noe som sikkert kunne resultert i kvelningsfornemmelser.

Gjest Daenerys
Skrevet

Hvis vi var enige om å få barn en gang så hadde jeg blitt veldig glad for gaven, selv om det kanskje ikke er i nærmeste fremtid :)

Skrevet

Enig med deg :)

Men hva er vanlig å få i morgengave? Er det evt diamanter og smykker TS hadde sett for seg å få i gave?

Vi hadde ikke morgengave som vi ga hverandre. For oss var det nok å få hverandre.

Anonymous poster hash: 680d8...ff8

Skrevet

Hadde fått panikkanfall og løpt. Så fort jeg kunne.

Skrevet

Hvordan hadde du reagert hvis du hadde snekret en hjemmelaget babyvugge til kona som morgengave, og hun fikk en så stor kvelningsfølelse at hun postet en tråd om det på et nettforum? Ville du da følt at du hadde giftet deg med den rette?

Anonymous poster hash: 6e32d...210

Hadde følt at det var en del ting vi burde snakket om før vi giftet oss. Noe jeg tok som en selvfølge at alle gjorde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...