AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 En venn av meg har en sønn på 13 år som han har hovedansvaret for. Jeg reagerer veldig på oppførselen til denne gutten. Han roper og skriker, leker seg som han skulle vært 8-9 år. Svarer ufint, tåler ikke å bli stilt krav til, får han ikke viljen sin så lager han et helvete. Eneste maten han liker er junkfood, gotteri og brus. Som følge av dette er han ganske så overvektig. Min nevø på 10 år, oppfører seg mye bedre enn denne gutten. Alt dette gjør at jeg ikke orker tilbringe tid sammen med dem, den gutten provoserer så enormt og man blir helt utslitt av å være i nærheten av han. Har snakket med faren både ang kosthold og oppførsel, men ingenting ser ut til å gå inn. Det skal sies at faren også er en slark når det gjelder sin egen helse, usunn mat og null mosjon. Hvordan det er hos moren til gutten, vet jeg egentlig ikke så mye om da jeg ikke kjenner henne så godt. Anonymous poster hash: e870f...7be
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Din nevø på 10 har ikke truffet puberteten enda, det har nok 13åringen. Han trenger forståelse, tålmodighet og omsorg. Ikke unngå et barn, det er kanskje i denne tiden han trenger mest kjærlighet.Anonymous poster hash: 8dc74...9a3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Skjønner at han er i puberteten og alt det medfører, men sammenlignet med andre på hans alder, er han utrolig barnslig og umoden. Har jo vært sammen med og sett andre 13 åringer også, men ingen med så ekstrem oppførsel som han. Grunnen til at jeg skygger unna, er at jeg blir tappet for energi, irritabel og provosert når jeg er sammen med han. Anonymous poster hash: e870f...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå