AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Vil høre folks ærlige mening nå. Synes dere denne kjolen er for kjedelig og tilkneppet?http://www.outerinner.com/satin-t-shirt-sleeves-chapel-train-wedding-dress-pd-09582-0.html Den på bildet er ganske lik min. Da jeg viste den til mine venninner var reaksjonen "den var helt nydelig, men veldig tilkneppet for en ung brud med fin kropp (deres ord!!)" Jeg synes kjolen er veldig fin og delikat og det er absolutt ikke noe mål for meg å vise mest mulig hud. Det er ikke fordi jeg har komplekser for kroppen min men fordi jeg liker kjolen. Er det slik at folk antar at noen som velger en slik brudekjøle ikke liker kroppen sin? Dette er ikke noe stort problem altså, jeg er bare nyskjerrig Venninnene mine har hatt kjoler mer i denne gaten:http://wedwebtalks.com/2011/07/don%E2%80%99ts-%E2%80%93-strapless-wedding-dresses/strapless-wedding-dresses/ -og de er fine de altså, men litt for voldsomme etter min smak. Hvertfall hvis man har extension hår i en voldsom oppsats og tiara og stort slør.Anonymous poster hash: b421f...60a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Synes den var fin jeg Anonymous poster hash: f3bb4...6c2 3
Dricka Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Jeg synes kjolen din var nydelig! Gå for den, og du får frem mer av kroppen din i den du vil ha synes nå jeg 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Synes den var fin jeg Anonymous poster hash: f3bb4...6c2 Takk Må bare presisere at jeg synes mine venninner var nydelige bruder og at det ikke er noe galt med den nederste kjolen i det hele tatt. Smak og behag TSAnonymous poster hash: b421f...60a
Gjest Gaea Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Fin! Ikke helt min stil, men hadde tatt den du valgte over den andre du linket til og lignende (som jeg synes er alt for vanlige og alt for mye).
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Kjempefin ! Klassisk og nesten litt kongelig Anonymous poster hash: eef71...15f 1
Apocalypse Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 (endret) Jeg synes den var veldig fin og elegant, bortsett fra ermene, de likte jeg ikke så godt - men en brudekjole behøver absolutt ikke å være stroppeløs. Om en kjole ser kjedelig ut eller ikke kommer an på personen som bærer den, synes jeg. Man kan lett forsvinne helt i en sånn voldsom kjole som den andre du linker til. Hvis du liker kjolen din er jeg sikker på at du kommer til å stråle i den Endret 9. august 2014 av Apocalypse 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Jeg syns det en nydelig! Men så lenge bruden føler seg vakker, og brudgommen stolt og kjekk, er ikke kjolen så nøye. Skyver vi det til side, er kjolen fortsatt veldig fin. Anonymous poster hash: dd419...ba3 1
Alja Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Jeg syntes ingen av kjolene du har postet bilder av er fine, for å være helt ærlig. Men når det kommer til brudekjoler er det absolutt smak og behag, og folk er virkelig forskjellige. Kjolen skal matche personlighet også, syntes jeg. Men disse var langt unna min gate i alle fall. Den øverste var alt for kjedleig rett og slett, og den nederste minner mer om en kake eller gammeldags ballkjole. Jeg er mer på dette plan (uten skuldrene) http://glambistro.com/wp-content/uploads/2012/09/Simple-Wedding-dresses.jpg 2
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Så lenge du føler deg fin så skal du skite hardt og lenge i hva andre synes. 5
Lulilelu Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 Jeg syns kjolen var veldig fin, men personlig så ville jeg ikke hatt armene (altså fra der man ser sømmen og ut)
Gjest Teta Skrevet 9. august 2014 #13 Skrevet 9. august 2014 Jeg synes kjolen du har valgt er mye finere enn den andre du linket til. Pen brudekjole!
FantasDick Skrevet 9. august 2014 #14 Skrevet 9. august 2014 Kjolen er fin, men jeg synes den ser litt gammeldags og "tilknappet" ut. 3
plix Skrevet 9. august 2014 #15 Skrevet 9. august 2014 Slike kjoler som det der fremhever "unge, slanke kropper" veldig greit, så det argumentet skjønte jeg egentlig ikke. Forskjellen er vel at din kjole er av den litt mer elegante stilen Syntes den var veldig fin, slenger meg med kommentarene du har fått her fra før Jeg forventet noe lignende som den brudekjolen Sandra Bullock bruker i The Proposal, bare ennå mer stoff (den kjolen falt ikke jeg for) 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #16 Skrevet 9. august 2014 Slike kjoler som det der fremhever "unge, slanke kropper" veldig greit, så det argumentet skjønte jeg egentlig ikke. Forskjellen er vel at din kjole er av den litt mer elegante stilen Syntes den var veldig fin, slenger meg med kommentarene du har fått her fra før Jeg forventet noe lignende som den brudekjolen Sandra Bullock bruker i The Proposal, bare ennå mer stoff (den kjolen falt ikke jeg for) Nå måtte jeg google den Sandra Bullock kjolen.. den var ikke kledelig, og kan egentlig ikke se for meg noen som kler en sånn kjole hehe. TSAnonymous poster hash: b421f...60a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #17 Skrevet 9. august 2014 Gøy å høre deres meninger om kjolene Post gjerne link til sånne kjoler dere liker/ hadde. Gøy å se og diskutere :)Anonymous poster hash: b421f...60a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #18 Skrevet 10. august 2014 Er det noe som er kjedelig så er det "stroppeløse" kjoler. "Alle" har jo det... Og veldig ofte sitter de ikke spesielt godt på bruden... Men når det er sagt; så syns det viktigste må være at bruden elsker kjolen og føler seg komfortabel og vakker i den. Det er jo egentlig det eneste viktige!Anonymous poster hash: c2862...edc 7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #19 Skrevet 10. august 2014 Enig i at stroppløse kjoler er noe alle har og ihvertfall traust og kjedelig. Spesielt den i den siste linken, ikke særlig spennende... Litt rart at så mange vil ha stroppeløst egentlig. De fleste ville jo ikke valgt stroppløst til vanlig kjole eller topper, så ender de med en bolero eller sjal for å dekke ermene likvel... Synes den første kjolen var fin. Kanskje litt mye blonderier for min smak og jeg hadde gjerne hatt litt lengre ermer Anonymous poster hash: bef97...d78
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #20 Skrevet 10. august 2014 Synes ikke du skal bry deg så mye om hva andre synes. Er det Kjolen med stor K for deg så har ikke de andre noe de skulle sagt. Fokuser på at det er DIN dag og det er DU og din kommende mann som skal stå i fokus. Det er ikke din "jobb" å behage alle venninnene dine. Anonymous poster hash: 75a01...9e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå