Gå til innhold

Hvordan velge riktig størrelse klær, shopping online?..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Dere som shopper via online klær. Hvordan vet dere at denne genseren/buksa osv skal passe?

Har merket at feks hvis jeg bruker genser som er størrelse: L og da drar jeg på noen av butikkene for å kjøpe meg annen genser, da må jeg ha XL :S

Men hvordan pleier dere å gjøre det via web når dere kjøper? Er det noen triks dere har på lur til å velge riktig størrelse?

Anonymous poster hash: dce95...f8a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det står alltid størrelsesguide på sidene til nettbutikkene, feks Zara så tilsvarer strl M 70 i midje, 90 i hofter etc om jeg husker riktig.

Men det som var med Zara sine klær når jeg bestilte ifjor var at overarmene var kjempesmale!

Måtte derfor opp en strl og sende tilbake tre ytterjakker, for å få de tilsendt igjen i større.

Anonymous poster hash: 563cf...f64
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive, jeg er gutt/mann

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jo men de har størrelsesguider for menn også :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk.

Kan du være så snill å dele linker, hvor det er mulig å kjøpe via online. Ønskes at de er i Norge, at jeg slipper å betale toll osv.

Takk

Jo men de har størrelsesguider for menn også :)

Skrevet

Jeg sjekker størrelsesguidene.

Ellers velger jeg bare den minste størrelsen, pleier alltid å gå fint. Samboeren min er så å si alltid en M i klær, men sjekker gjerne størrelsesmålene på merker jeg/han ikke er så kjente med.

Skrevet

Trenger par linker, eller hvor mye ønsker dere å dele til Online Shopping for klær.

Takk

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...