AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Jeg og typen har vært sammen i underkant av ett år nå. Vi er begge i tenårene(slutten). I starten av forholdet og godt utover hadde vi sex hele tiden. I det siste så har det ikke blitt noe med mindre jeg har mast meg til det. Han kan f.eks si på dagen "jeg gleder meg til vi skal legge oss, da skal jeg knulle deg så jævlig hardt" men så skjer det ikke. Jeg er en veldig seksuell person og skulle gjerne hatt sex hele tiden. Iløpet av dagen så tar han mye på meg både på rumpa, puppene og nedentil. Vi koser omtrent hele tiden. Synes ikke lidenskapen burde bli borte så fort. Hva kan være galt? Hvordan skal jeg gå frem for at han skal få mer lyst på meg? Er helt rådvill her.. Jeg er veldig hygienisk, dusjer alltid før vi legger oss og slikt. Jeg er så utrolig lei av å bli avvist. Det er ikke et sånt forhold jeg vil være i. Nå sees vi ikke så ofte siden han jobber man-fre så vi er sammen i helgene. Er det for mye forlangt av meg p ville ha sex fredag, lørdag og søndag? Jeg vet at han er kåt for han er ofte stiv etter å ha klådd litt.. Uff, dette ble langt, takk til dere som tok dere tid til å lese..Anonymous poster hash: 35835...b1c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Jeg blir liksom liggende her helt i tankespinn mens han sover.. Jeg får ikke sove siden jeg blir så utrolig frustrert.. TS Anonymous poster hash: 35835...b1c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Jeg og typen har vært sammen i underkant av ett år nå. Vi er begge i tenårene(slutten). I starten av forholdet og godt utover hadde vi sex hele tiden. I det siste så har det ikke blitt noe med mindre jeg har mast meg til det. Han kan f.eks si på dagen "jeg gleder meg til vi skal legge oss, da skal jeg knulle deg så jævlig hardt" men så skjer det ikke. Jeg er en veldig seksuell person og skulle gjerne hatt sex hele tiden. Iløpet av dagen så tar han mye på meg både på rumpa, puppene og nedentil. Vi koser omtrent hele tiden. Synes ikke lidenskapen burde bli borte så fort. Hva kan være galt? Hvordan skal jeg gå frem for at han skal få mer lyst på meg? Er helt rådvill her.. Jeg er veldig hygienisk, dusjer alltid før vi legger oss og slikt. Jeg er så utrolig lei av å bli avvist. Det er ikke et sånt forhold jeg vil være i. Nå sees vi ikke så ofte siden han jobber man-fre så vi er sammen i helgene. Er det for mye forlangt av meg p ville ha sex fredag, lørdag og søndag? Jeg vet at han er kåt for han er ofte stiv etter å ha klådd litt.. Uff, dette ble langt, takk til dere som tok dere tid til å lese..Anonymous poster hash: 35835...b1c Det er en myte at alle menn har lyst på sex heeeeele tiden. Det løser ikke ditt problem selvsagt. min kan også tafse og klå mye, men det betyr ikke at vi har sex ofte. Vi liker å gi hverandre den oppmerksomheten. Det virker som om behovet deres er noe ulikt. Det beste du gjør er å snakke med ham om dette. Jeg tror ikke noe er galt, han er bare ikke så "sulten" hele tiden. Anonymous poster hash: 7f5a9...c28
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Det er en myte at alle menn har lyst på sex heeeeele tiden. Det løser ikke ditt problem selvsagt. min kan også tafse og klå mye, men det betyr ikke at vi har sex ofte. Vi liker å gi hverandre den oppmerksomheten. Det virker som om behovet deres er noe ulikt. Det beste du gjør er å snakke med ham om dette. Jeg tror ikke noe er galt, han er bare ikke så "sulten" hele tiden. Anonymous poster hash: 7f5a9...c28 Ja, jeg forstår jo det.. Men før så var det han som måtte mase for at vi skulle ha sex. Da klarte han ikke holde fingrene fra meg.. Jeg savner det og jeg har behov for mye mer sex enn det vi har nå.. Har prøvd å snakke med han, men han kommer bare med usaklige unnskyldninger.. TS Anonymous poster hash: 35835...b1c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Snakk ut med han uten å være i en seksuell setting. Finn ut hvordan han ser på det. Anonymous poster hash: b943b...563
Gjest Whitestripes Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Jeg skjønner at du blir forvirret, for han gir deg veldig blandede signaler. Han klår på deg og blir tent, sier han gleder seg til å legge seg å ha sex, også skjer det ikke noe. Jeg var sammen med en fyr som holdt på sånn, og det viste seg at han drev med anabole steroider, og dermed virket ikke lillemann lenger, men klå og hisse meg opp kunne han. Utrolig frustrerende! Har du snakket skikkelig med han om dette? 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Ja, jeg forstår jo det.. Men før så var det han som måtte mase for at vi skulle ha sex. Da klarte han ikke holde fingrene fra meg.. Jeg savner det og jeg har behov for mye mer sex enn det vi har nå.. Har prøvd å snakke med han, men han kommer bare med usaklige unnskyldninger.. TSAnonymous poster hash: 35835...b1c Hvilke er de usaklige unnskyldningene? Anonymous poster hash: 7f5a9...c28
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Jeg skjønner at du blir forvirret, for han gir deg veldig blandede signaler. Han klår på deg og blir tent, sier han gleder seg til å legge seg å ha sex, også skjer det ikke noe. Jeg var sammen med en fyr som holdt på sånn, og det viste seg at han drev med anabole steroider, og dermed virket ikke lillemann lenger, men klå og hisse meg opp kunne han. Utrolig frustrerende! Har du snakket skikkelig med han om dette? Min går ikke på anabole stereoider iallefall.. Ja jeg har tatt det opp flere ganger, men får bare vage svar uten grunnlag uten at det egentlig har noe mening.. F.eks han er sliten etter jobb osv, og det skjønner jeg, men å ha slappet av en hel lørdag og fortsatt vært for "sliten" til å ha sex..? Han mener jeg kan ta initiativ også, men det er jo alt jeg gjør.. Nå istad lå jeg å kysset han på nakken, strøk, koste osv, også sier han "er det greit hvis jeg sovner nå?"... TS Anonymous poster hash: 35835...b1c
Gjest Whitestripes Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Min går ikke på anabole stereoider iallefall.. Ja jeg har tatt det opp flere ganger, men får bare vage svar uten grunnlag uten at det egentlig har noe mening.. F.eks han er sliten etter jobb osv, og det skjønner jeg, men å ha slappet av en hel lørdag og fortsatt vært for "sliten" til å ha sex..? Han mener jeg kan ta initiativ også, men det er jo alt jeg gjør.. Nå istad lå jeg å kysset han på nakken, strøk, koste osv, også sier han "er det greit hvis jeg sovner nå?"... TSAnonymous poster hash: 35835...b1c Da er det bare å sette han ned, ta det opp på en ikke-anklagende måte, og ikke gi deg før du får en skikkelig forklaring. Ikke godta vage og unnvikende svar!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Jeg og kjæresten min hadde en liten sånn periode da vi hadde vært sammen i litt over et år, plutselig kunne jeg kjøpe nytt undertøy, og han la merke til det, og kunne si det var sexy, men fortsatt ikke ha sex. Jeg var ikke så flink til å ta initiativ når han sluttet med det også, og hele tiden var "for trett", så jeg ga han litt tid. Etter hvert tok det seg opp igjen, det tok faktisk et par mnd hvor det var veldig lite sex, og vi var sammen hver dag. Men nå har vi sex på daglig basis igjen. Sexlysten kan gå i daler, og ikke være på topp hele tiden, det betyr ikke at det er deg det er noe galt med, men at han for eksempel har mye annet som går i hodet hans, f.eks. jobben hans, og det at han jobber så mye nå, som sikkert er en omveltning i forhold til slik det var før han begynte. Anonymous poster hash: 486a1...71f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Min går ikke på anabole stereoider iallefall.. Ja jeg har tatt det opp flere ganger, men får bare vage svar uten grunnlag uten at det egentlig har noe mening.. F.eks han er sliten etter jobb osv, og det skjønner jeg, men å ha slappet av en hel lørdag og fortsatt vært for "sliten" til å ha sex..? Han mener jeg kan ta initiativ også, men det er jo alt jeg gjør.. Nå istad lå jeg å kysset han på nakken, strøk, koste osv, også sier han "er det greit hvis jeg sovner nå?"... TSAnonymous poster hash: 35835...b1c Stakkar: Er det greit at jeg sovner nå?. Han er tydelig redd for at du skal føle deg avvist, men for sliten og trøtt til å tilfredstille deg. Hva med å prøve et morgennummer? Anonymous poster hash: 7f5a9...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå