AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 en som utgir seg for å være en av mine beste venner, en som kontakter meg hver dag er en jeg må få ut av livet mitt. Det har gått ut over flere, og flere begynner å gjøre motstand og opprør i mot denne personen og nettverket til denne personen. Hver dag får jeg beskjed om at jeg er stygg, feit, har feil klær (i hans kretser) , er en ****, får ikke lov til å trene der han og hans venner trener, ber meg om å pelle meg på nav der jeg hører hjemme, sender e-poster til nav om at jeg burde dø, at jeg er syk, gal osv, og dette er kort versjonen. Han er også i stand til å fysisk true meg til å flytte. Dette har han klart såpass mange ganger. Hele tiden bedriver både han og hans kvinnelige venner og ringer meg også. Hans ene venninne ville faktisk flytte i nabo huset. I tillegg til det utga hun seg for å være meg når hun dro til legen. Han ringer også familien min, sender de brev, sender meg brev og mange har bemerket seg dette. I enkelte tilfeller står politiet og passer på, slik at han ikke skal gjøre noe mer så heldigvis har de engasjert seg med tanke på hvordan han kan være, og med tanke på hva slags maktmisbruk han er i stand til å utføre. Hvis ikke politiet er til stede ser jeg at andre mennesker stormer mot postkassene for å hente alle de falske brevene han sender. Hver gang jeg går ut, så får han noen til å følge etter meg. Det han da er syk nok til å gjøre er å klage på en situasjon han selv har skapt. Jeg driter i hele personen. Jeg kjenner han ikke spesielt godt, men i hans kretser finnes det tydeligvis et anarki, slik at han kan kontrollere både politi, meg, familien min og mine venner. Han er utrolig forvirret etter jeg konfronterte han angående dette. Han kan klyse ut av seg ting som om at: ikke hat meg fordi jeg er rik, vil du ha pengene mine, og sånne ting. Han bryter alt som har med kopirett å gjøre. Hver eneste ting jeg kjøper, cop i erer han. Han har falske facebook profiler, og utgir seg for å være andre mennesker titt og ofte. Da kan han finne på å kamuflere seg, og utgi seg for å for eksempel være en kriminell. Slik at man blir redd, noe han vil! Favorittsitatet hans er: sett dem opp i mot hverandre. Situasjonen er såpass absurd for meg, og jeg har faktisk aldri opplevd noe lignende. Hvordan håndterer man dette, fordi det her har han ikke tid eller råd til lenger. Anonymous poster hash: 121ba...f57
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Jeg tror du må ta en tur til legen og fortelle om disse tingene....Anonymous poster hash: 47a35...eed 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Eller skaffe litt bevis og anmelde. Anonymous poster hash: 1f7d1...1f8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Eirik, er det deg? Anonymous poster hash: 76f1a...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå