Jandia Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Ouff, nå begynner det virkelig å haste med å finne på noe gøy til Mannen. Og jeg er fremdeles LIKE clueless... Altså, Mannen har ALT. H J E L P :klø: :klø: :klø: :klø: :klø: :klø: :klø:
Jandia Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2004 hmm, data, fotball, gøy og moro :-) Og så liker han litt sånne kreative kule gaver... :klø: Har "bestilt" (eller holder på i allfall) en helg på Spahotell til oss begge (som han ikke vet om) og det tror jeg han kommer til å digge. Men jeg skulle gjerne gitt ham en liten ekstra ting... Noe kult :klø: ahhhh, nesten så jeg skulle ønske det var gamle dager da kun bruden fikk gave gitt.... (men neida, gøy å gi ham noe også så klart...)
Bokalven Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 Hva med dataspillet CM, hvis han ikke har det fra før?
Gjest Madley Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Vi har valgt å ikke kjøpe morgengave til hverandre..Nettopp for å slippe å slite med hva vi skal kjøpe! Så kjøper vi heller nye gifteringer.. Men det var jo ikke det du spurte om :oops: Hva med årskort til favorittlaget (fotball) Eller fotballtur til England..
Tyren Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Hva med ett kokekurs ?? Mannen min satt veldig pris på det
Lullu Skrevet 1. juli 2004 #7 Skrevet 1. juli 2004 Nytt dørskilt? DVD med historien til yndlingslaget, fotball?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå