AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Jeg leiter etter en brudekjole med ermer. Jeg har sett myye på nett, men har ikke funnet en som er akkurat slik jeg vil ha den:) vil ikke ha en synlig bolero, men at det ser ut som den henger på brudekjolen, å ikke kan taes av helst litt gjennomsiktig med blonde. Noen som vet om dette er noe de har i brudesalongene? som en kort genser da, som en drar over kjolen, til under brystet kanskje.. ? Anonymous poster hash: 2f751...21e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Prøv pronovias sine nettsider Anonymous poster hash: 4aa1b...3b4
Gjest Gaea Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Nå spurte du vel ikke etter brudkjole da, men de har noen fine med korte og lange ermer på Grace loves lace (siden du nevnte blonder kan det hende du liker de!).
Zionnas Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 http://www.jjshouse.com/Half-Sleeve-Lace-Wedding-Wrap-013020080-g20080 Her er det endel utvalg
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 liker pronovias kjolene godt, men finner ikke heeelt den rette Men på mange av kjolene med ermer jeg har sett på forskjellige sider, så vises dem med ermer, og uten.. så lurer på om man da kan kjøpe den overdelen med ermer til å ha utenpå en annen kjole ( fra samme designer) siden det tydligvis er todelt.. om ikke det er sånn at den er sydd på kjolen da, men at kjolen også finnes uten... ? Anonymous poster hash: 2f751...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå