AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Jeg har et spørsmål til alle sammen Når dere er deppa og setter på musikk. Velger dere å høre på trist eller glad musikk da? Jeg har hørt at det skal hjelpe å sette på glad musikk når man er nede. For å få opp humøret altså. Personlig funker ikke dette for meg, det føles litt falskt å skulle sitte å høre på happy musikk når man egentlig vil gråte! Å høre på trist musikk hjelper meg derimot veldig om jeg er trist. Enten fordi jeg ikke ønsker snakke til det om venner, og da er det veldig deilig å høre en sang som reflekterer følelsene dine. Bare å nyte den vakre melankolske musikken, få ut følelser, uten å nødvendigvis snakke om det. Så til spørsmålet! Hvordan er det med dere? Anonymous poster hash: 209ff...537
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Deppa musikk - the smiths <3 Det er noe nært og komfertabelt med stemmen til Morrissey.Anonymous poster hash: e4c07...1b0
slemgutt81 Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Jeg har et spørsmål til alle sammen Når dere er deppa og setter på musikk. Velger dere å høre på trist eller glad musikk da? Jeg har hørt at det skal hjelpe å sette på glad musikk når man er nede. For å få opp humøret altså. Personlig funker ikke dette for meg, det føles litt falskt å skulle sitte å høre på happy musikk når man egentlig vil gråte! Å høre på trist musikk hjelper meg derimot veldig om jeg er trist. Enten fordi jeg ikke ønsker snakke til det om venner, og da er det veldig deilig å høre en sang som reflekterer følelsene dine. Bare å nyte den vakre melankolske musikken, få ut følelser, uten å nødvendigvis snakke om det. Så til spørsmålet! Hvordan er det med dere? Anonymous poster hash: 209ff...537 Trist emo-musikk og hat-musikk når jeg er skikkelig down. Ellers funker all type musikk.
Gjest Sala21 Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Jeg hører på trist musikk. det blir feil å høre på happy tunes når man er lei seg samme hva det er. Er jo også lettere å gråte da slik at jeg får det ut av systemet og er ferdig med det. (I alle fall foreløpig) hehe
Gjest iGirl Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Jeg har generelt ganske melankolsk musikksmak, men den gjør meg likevel ikke trist. Det er vel bare det jeg føler treffer meg best liksom.
dillyduzit Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Det blir feil å si trist musikk, men aggressiv kanskje? På en rar måte får det meg til å føle meg bedre.
Gjest _LilleMy Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Det varierer veldig på hvor trist jeg er, hvorfor jeg er trist og slikt. Hører som regel på deppemusikk eller aggressiv musikk, sjeldent gladsanger når jeg er nedfor, men det hender.
Rumle Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Hvis jeg orker å høre musikk blir det ofte noe rolig, litt nedstemt ja ..
Cordelia Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 (endret) Er som deg Ts. Midnight Choir har hjulpet meg gjennom mange melankolske stunder. Endret 18. august 2014 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Melankolsk. Ala noe av det rolige fra Coldplay, Imogen Heap, Bon Iver, Daughter osv. Anonymous poster hash: c0a06...c16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå