Mrs Smith Skrevet 11. august 2014 #21 Del Skrevet 11. august 2014 Synes hun er kul jeg, musikken også. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt de skoene hun hadde på seg på sommeråpent på nrk? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #22 Del Skrevet 11. august 2014 Gabrielle er en fremragende artist. Jeg liker musikken hennes. Men jeg har ikke lagt merke til hvordan hun er kledd. Hvorfor er det så viktig for dere? Anonymous poster hash: efceb...52d Det er viktig å vise at man kan lage musikk, eller utøve musikk, uten å kle seg som en prostituert. Det burde ikke være nødvendig å spille på utseendet hvis musikken er braAnonymous poster hash: 99724...537 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 11. august 2014 #23 Del Skrevet 11. august 2014 Hun prøver for hardt, både når det gjelder musikken som liksom skal være hiphop, men som egentlig er radioliste pop, og når det gjelder hvor kul hun bestandig skal prøve å fremstå i media. Syns hun er mer harry enn tøff. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #24 Del Skrevet 11. august 2014 Er det hun skrikende bergenserdama det er snakk om? Skulle ønske noen ba henne om å holde kjeft Anonymous poster hash: 34cc1...bdd Den siste videoen hennes er jo grusom. Sangen også. Snakker om amatørarbeid Anonymous poster hash: f286e...44c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #25 Del Skrevet 11. august 2014 Digg å endelig se en kvinnelig artist som ikke pusher puppa oppi halsen eller kjører lårkort. Fem fine frøkner oppi klubben, vi befaler Sku det helt opp i himmelenOm det e fem fine fyrer spiller ingen rolle for det E ingen andre eg heller gjør det her med Langt flere jenter/kvinner trenger slik selvtillit! Anonymous poster hash: 18fd6...b4a Er det ikke "5 fine frøkner oppi kurven"? Det hørtes slik ut for meg hvertfall. Anonymous poster hash: f286e...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nixnick Skrevet 15. august 2014 #26 Del Skrevet 15. august 2014 hmm... lurer på hvor hun har fått inspirasjonen sin fra? (bergensere vil skjønne) Synes sangen er for uoriginal når det kommer til ref. Anonymous poster hash: fbf7d...350 Jeg er bergenser, men skjønner ikke... hvor er inspirasjonen fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #27 Del Skrevet 15. august 2014 Er det ikke "5 fine frøkner oppi kurven"? Det hørtes slik ut for meg hvertfall.Anonymous poster hash: f286e...44c Hahah det gir jo ingen mening. Anonymous poster hash: 426cc...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 16. august 2014 #28 Del Skrevet 16. august 2014 Nei, det kalles å ikke kle seg etter alderen sin. Eminem er 42 år men det er ingen som ber ham om å kutte ut hiphopbuksene og hettejakkene. Gabrielle er faktisk i 20-årene. Er nok mer dine fordommer og personlige preferanser som det er snakk om her. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 16. august 2014 #29 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Hun prøver for hardt, både når det gjelder musikken som liksom skal være hiphop, men som egentlig er radioliste pop, og når det gjelder hvor kul hun bestandig skal prøve å fremstå i media. Syns hun er mer harry enn tøff. Hva skiller henne fra f eks Erik og Kriss eller Admiral P? De er jo også borderline hiphop og listepop. Hvorfor ser Gabrielle dum ut når ingen av hennes mannlige motstykker gjør det? Får ikke kvinnelige artister lov til å kle seg i annet enn push up og bandasjekjoler? Endret 16. august 2014 av Ultiva 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 16. august 2014 #30 Del Skrevet 16. august 2014 Enig! Og hvorfor er kvinner kvinner verst? Liker ikke det, altså. Hun er artist og kler seg etter musikken sin, ikke for å se ut som en viss alder og passe inn blant naboene. Herregud! Vær litt rausere med hverandre! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 16. august 2014 #31 Del Skrevet 16. august 2014 Hva skiller henne fra f eks Erik og Kriss eller Admiral P? De er jo også borderline hiphop og listepop. Hvorfor ser Gabrielle dum ut når ingen av hennes mannlige motstykker gjør det? Får ikke kvinnelige artister lov til å kle seg i annet enn push up og bandasjekjoler? De ser akkurat like dumme ut de også. Særlig Admiral P. Får helt fnatt av å høre intervjuer av han. Virker som om han prøver å snakke mye mer gebrokkent enn han egentlig gjør. Teit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #32 Del Skrevet 16. august 2014 Hun lager jo helt ræva musikk? Anonymous poster hash: 4ae69...7bc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 16. august 2014 #33 Del Skrevet 16. august 2014 Er det ikke "5 fine frøkner oppi kurven"? Det hørtes slik ut for meg hvertfall. Anonymous poster hash: f286e...44c Du har tydeligvis ikke hørt uttrykket "oppi klubben". Det har til og med jeg, som er middelaldrende, men det er nok fordi jeg har en ung sønn i huset. Gabrielle er tøff og går sin egen vei. Det er to kule artistdamer i Norge i dag, og det er Gabrielle og Silya. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 16. august 2014 #34 Del Skrevet 16. august 2014 Hun prøver for hardt, både når det gjelder musikken som liksom skal være hiphop, men som egentlig er radioliste pop, og når det gjelder hvor kul hun bestandig skal prøve å fremstå i media. Syns hun er mer harry enn tøff. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 16. august 2014 #35 Del Skrevet 16. august 2014 Du har tydeligvis ikke hørt uttrykket "oppi klubben". Det har til og med jeg, som er middelaldrende, men det er nok fordi jeg har en ung sønn i huset. Gabrielle er tøff og går sin egen vei. Det er to kule artistdamer i Norge i dag, og det er Gabrielle og Silya. Ø, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 16. august 2014 #36 Del Skrevet 16. august 2014 Eminem er 42 år men det er ingen som ber ham om å kutte ut hiphopbuksene og hettejakkene. Gabrielle er faktisk i 20-årene. Er nok mer dine fordommer og personlige preferanser som det er snakk om her. Plusset deg ved en feil. Gabrielle tror fortsatt hun er 16 og har ikke merket at tiden har gått mens hun desperat har prøvd å finne noen som ville selge musikken hennes og la henne "slå igjennom"... Ingen her som husker "Ring meeeg!!" Var det hip-hop? Host. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 16. august 2014 #37 Del Skrevet 16. august 2014 Ø, nei. Mener du. Jeg må jo få lov å mene det motsatte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 16. august 2014 #38 Del Skrevet 16. august 2014 Hun er kjempetøff! Og DIGG! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 16. august 2014 #39 Del Skrevet 16. august 2014 Du har tydeligvis ikke hørt uttrykket "oppi klubben". Det har til og med jeg, som er middelaldrende, men det er nok fordi jeg har en ung sønn i huset. Gabrielle er tøff og går sin egen vei. Det er to kule artistdamer i Norge i dag, og det er Gabrielle og Silya. Hva er meningen med det uttrykket? Og i hvilken sammenheng brukes det? Aldri hørt før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 16. august 2014 #40 Del Skrevet 16. august 2014 Mener du. Jeg må jo få lov å mene det motsatte. Joda, gjerne det. Jeg bare diskuterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg